Hallo ETS 2 spelers. Ik rijd sinds kort spoedvrachten. En dan rij ik zo nu en dan wel eens door rood. Wat mij opvalt is dat ik bij spoedvrachten bijna nooit meer een bekeuring voor een rood stoplicht krijg. Wat zijn jullie ervaringen hier mee?
groeten stephan
geen boetes voor door rood rijden bij spoedvracht?
- stefboy897
- Lid
geen boetes voor door rood rijden bij spoedvracht?
Abonneer op m,n YT kanaal voor ets2 en andere games. https://www.youtube.com/channel/UCVCSiBQpmVSOjaEzt7xyC5w
Lampen aan!
Gordijn in de plooi!
Geen gelul!
Gas met dat spul!
Op links ENDOOORR!!
Lampen aan!
Gordijn in de plooi!
Geen gelul!
Gas met dat spul!
Op links ENDOOORR!!
Re: geen boetes voor door rood rijden bij spoedvracht?
Het ligt niet daar aan.
Mij is het opgevallen dat je in heel veel steden als je net door oranje gaat geen bekeuring krijgt. Ben zelfs paar tegen gekomen waar je door rood niks krijgt. Ik zal even volgende keer noteren welke het zijn.
Dat is wel een foutje in het spel
Mij is het opgevallen dat je in heel veel steden als je net door oranje gaat geen bekeuring krijgt. Ben zelfs paar tegen gekomen waar je door rood niks krijgt. Ik zal even volgende keer noteren welke het zijn.
Dat is wel een foutje in het spel

Ja in het echt is dat ook niet zo dus,ook te zien op welke baan de stoplichten staan.
De laatste tijd krijg ik veel boetes als ik met men trekker al voorbij het licht sta maar moet stoppen voor men voorligger en dan terug vertrek,
Eigenlijk ben ik met mijn volledig zicht al voorbij de lichten enkel op camera² kan ik het zien daar mag ik toch geen boete voor krijge?
Eigenlijk ben ik met mijn volledig zicht al voorbij de lichten enkel op camera² kan ik het zien daar mag ik toch geen boete voor krijge?
O jawel hoor, is me in real life ook eens gebeurd en protesteren had geen zin.

Er is niet altijd controle of een ambtenaar in de buurt.
Net als in real.
Net als in real.

Uh sorry hoor maar ook in real life ken je niet tegen een agent of cjib zeggen sorry ik heb een spoedrit daarom rijdt ik door rood..
Echte vrienden zijn net klavertjes vier
Ze zijn zeldzaam en brengen geluk!
Ze zijn zeldzaam en brengen geluk!