Forum iets strenger?

Voor een praatje over van alles en nog wat.
Plaats reactie
Bart
Lid
Lid

Forum iets strenger?

Bericht door Bart »

Wellicht ga ik hier mensen een beetje voor het hoofd stoten, maar ik wil het toch even kwijt.

Ik stoor me best wel aan het feit dat veel members als een kip zonder kop posten en topics openen in gedeeltes van dit forum. Vragen stellen die onlogisch zijn, al 10x zijn gesteld en 10x zijn beantwoord. Af en toe moet ik mij toch even voor mijn hoofd slaan als ik het zo allemaal lees. Komt het door de gemiddelde leeftijd op het forum? Aan de schrijfstijl te zien merk ik af en toe dat het toch voornamelijk jongere medeforummers zijn die net niet lang genoeg nadenken voordat ze iets vragen of opmerken.

Vooral het ETS2 subforum trekt veel nieuwere en onervaren forumgebruikers waar ik mij aan stoor zónder dat de personen zelf daar schuld aan hebben. Zij kunnen er immers ook niets aan doen. Als ik weinig ervaring met forums had en ik kwam daar terecht zou ik ook door de bomen het bos niet meer zien. Een screenshottopic hier, een screenshottopic daar, dezelfde topics op drie verschillende plekken, topictitels waar je tenen krom van gaan staan, mensen met bijzondere forumrechten die hun zelfgemaakte mods in elk topic spammen ( ;) ). Dat kan toch allemaal wat overzichtelijker geregeld worden? Met wat meer verzameltopics waar vragen in gesteld kunnen worden, of dubbele topics met een simpele melding sluiten zonder dat ook daar weer compleet andere discussies in ontstaan...

Ik vind het in ieder geval al een enorm pluspunt dat de bugmeldingen mooi worden gesorteerd en behandeld.

In ieder geval ben ik mijn ei kwijt haha, ik ben benieuwd wat anderen ervan vinden.
Gebruik toch Photoshop, met je Paint...
jarnelieftink13
Lid
Lid

Re: Forum iets strenger?

Bericht door jarnelieftink13 »

daar kan ik me ook vreselijk aan ergeren
ether piraten aan de macht
Supergerben
Lid
Lid

Bericht door Supergerben »

Ik zou mij er iets minder zorgen over maken, er zijn moderators om dat soort dingen op te lossen/verwijderen en die persoon erop wijzen. De leeftijdsgrens is inderdaad een stuk lager gaan liggen, daarom dat ik meestal nooit op iets reageer, want vaak word je toch niet begrepen.
jztrucking
Lid
Lid

Bericht door jztrucking »

Voor de release was het hier een stuk rustiger dus ook overzichtelijker.. Net wat je zegt van die mensen die geen punten komma's hoofdletters etc. gebruiken..

Ik maak soms ook typfouten maar dat komt omdat TS.nl niet goed werkt op mn mobiel.. als ik typ kan ik het niet zien vandaar. Maar idd vandaag weer iemand die een nieuw topic aanmaakt en vraagt: "Wanneer komen er cheats in ets2?"

Dat vind ik ergelijk als mensen zo lui zijn dat ze niet rondkijken. Ook bij screenshots je mag er nuet zonder screens praten maar iedereen doet het "Waar vind je die mod van die toplampjes" 5x daar gevraagt en 5x werden dezelfde 5 plaatjes gequoted. maar dat hebben ze weer verwijdert. maar dat gebeurde ook pas na een week. ;p
ETS Rijder
Ere-Lid
Ere-Lid
Contacteer:

Bericht door ETS Rijder »

Fijn dat er meer mensen zijn die dit opvallen. Maar er wordt hard aan gewerkt :)

Op dit moment is TruckSimulators druk bezig achter de schermen om dit aan te pakken en het dus weer overzichtelijk te maken.
Misschien dat we zeer binnenkort weer opzoek gaan naar nieuwe Forum Moderators ;)
Afbeelding Afbeelding
Heb je een vraag? Schroom niet om (ons) te vragen.
jztrucking
Lid
Lid

Bericht door jztrucking »

Oke.mooizo! ;)
Bart
Lid
Lid

Bericht door Bart »

Een veelgestelde vragentopic zou bij ETS2 al een stuk helpen denk ik ;)

LZV's? Nee!
Sneeuw? Nee!
Laden en lossen? Nee!

;)
Gebruik toch Photoshop, met je Paint...
jarnelieftink13
Lid
Lid

Bericht door jarnelieftink13 »

ETS Rijder schreef:Fijn dat er meer mensen zijn die dit opvallen. Maar er wordt hard aan gewerkt :)

Op dit moment is TruckSimulators druk bezig achter de schermen om dit aan te pakken en het dus weer overzichtelijk te maken.
Misschien dat we zeer binnenkort weer opzoek gaan naar nieuwe Forum Moderators ;)
heb je een pm gestuurd
ether piraten aan de macht
ETS Rijder
Ere-Lid
Ere-Lid
Contacteer:

Bericht door ETS Rijder »

jarnelieftink13 schreef:
ETS Rijder schreef:Fijn dat er meer mensen zijn die dit opvallen. Maar er wordt hard aan gewerkt :)

heb je een pm gestuurd
Klopt ;)
Afbeelding Afbeelding
Heb je een vraag? Schroom niet om (ons) te vragen.
Production
Lid
Lid

Bericht door Production »

Ik irriteer me hier ook kapot aan, en wat de hoofdbericht schrijver ook zegt, het is vooral in Forum ETS2.
ETS 2 Gamer | Patch 1.1.3
Plaats reactie

Terug naar “General Talk”