Kilometer bug

Problemen met het spel? Misschien kunnen wij u helpen!
Plaats reactie
BoerTijger
Lid
Lid

Kilometer bug

Bericht door BoerTijger »

Ik heb zojuist een Kilometer bug ontdekt, op je truck schermpje

Afbeelding

Ik heb pas 2 ritjes gereden en ik heb al zoveel km gereden, lijkt mij niet kloppen, ik denk namelijk dat de K weg moet zodat het meters zijn.
(Nee het is niet de kilometerstand want hij telt op, niet af)
jeremy8810
Lid
Lid

Re: Kilometer bug

Bericht door jeremy8810 »

BoerTijger schreef: (Nee het is niet de kilometerstand want hij telt op, niet af)
Dan is het toch juist wel de kilometer stand?

Ik denk dat het aan de truck light bij mijn Valiant, is de klometerstand wel goed.
Laatst gewijzigd door jeremy8810 op vr 19 okt 2012, 14:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Euro Truck Simulator 2 (Official activation):
Cix

Bericht door Cix »

Je rijdt vast een ritje voor een bedrijf, en niet in je eigen gekochte truck. Daar begint het namelijk wel op 0km.
Pieter

Bericht door Pieter »

Cix schreef:Je rijdt vast een ritje voor een bedrijf, en niet in je eigen gekochte truck. Daar begint het namelijk wel op 0km.
Ja, in iedere rit zou hij dan wel weer op nul staan ja, maar in een rit maak je wel kilometers, dus die zouden er wel moeten staan. Ik ga het even rapporteren ;)
Cygnum
Lid
Lid

Bericht door Cygnum »

Wat wel een bug is (volgens mij) is dat de 'u' van km/u is weggevallen.
Pieter

Bericht door Pieter »

Ik heb de bug ingevuld. Zodra hij wordt behandeld of de status veranderd, hoor je dat van mij ;)

@Cygnum: Daar ga ik ook gelijk even naar kijken. Dat zal een klein typefoutje zijn in de vertaling denk :oops:
Pieter

Bericht door Pieter »

Cygnum schreef:Wat wel een bug is (volgens mij) is dat de 'u' van km/u is weggevallen.
Wacht even, er moet geen km/u staan, want het is geen snelheid :P Er zal waarschijnlijk nog een andere waarde achter die / moeten staan, maar wat weet ik zo niet...
HarmY
Lid
Lid

Bericht door HarmY »

km/h zal het wezen zeker ;)
tis van de cruisecontrole btw
Pieter

Bericht door Pieter »

Oke bij deze de uitslag. Ik kreeg het volgende te horen van een medewerker:

This is not mileage, but your cruise control. Which says what speed it is set to ;)

PS: Dat het km/u moet zijn, heb ik ook even gerapporteerd, want dat is blijkbaar weggevallen, aangezien de vertaling wel km/u is.
BoerTijger
Lid
Lid

Bericht door BoerTijger »

Cix schreef:Je rijdt vast een ritje voor een bedrijf, en niet in je eigen gekochte truck. Daar begint het namelijk wel op 0km.
Dit zal het wel zijn

en dat van km/ viel me niet eens op :P
Plaats reactie

Terug naar “Technische support / Bugs”