Releasedatum Euro Truck Simulator 2

Hier kan over Euro Truck Simulator 2 gepraat worden.
Plaats reactie
ETS Rijder
Ere-Lid
Ere-Lid
Contacteer:

Releasedatum Euro Truck Simulator 2

Bericht door ETS Rijder »

Beste leden,

Iedereen vraag zich natuurlijk af wanneer Euro Truck Simulator 2 nou eindelijk eens gerealiseerd gaat worden. :)
Hierover worden veel vragen gesteld, omdat de vele datums elke keer weer veranderen.
De vele topic's die hiervoor aangemaakt worden, irriteren zich veel leden aan; want de vragen is al meerdere keren beantwoord.
Meer info over de releasedatum vind je hier:
Informatie ETS2
Blog SCS Software

Als iedereen het Reglement heef doorgelezen, weet dat je niet allemaal topic's aan moet maken met dit soort vragen.
Ik citeer uit dit topic:
Beste leden,

Met onmiddellijke ingang is het niet meer toegestaan te reageren met je wensen, en of te vragen naar release dates e.d.

Wat bedoelen we?
Reacties zoals dit:
kommen er ook combis en niet alleen trekkers :?:
Wanneer komt het spel uit :?:
Ik hoop dat ze ook trailers maken met mee sturende wielen :?:
Waarom?
De informatie is echt al te vinden in de de algemene topics, die bijgehouden worden door het Team & vrijwilligers! Het constant te moeten beantwoorden van deze vragen word vervelend, en sommige leden vinden het ook lastig om hier goed op te reageren! Vandaar deze maatregel.

Sancties
Ook dit is een REGEL, en gelden de normale sancties van TS.nl. (waarschuwing -> laatste waarschuwing -> afkoelperiode -> langdurige verbanning)

Dus, waar vind je je informatie!
Euro Truck Simulator 2:
Het TruckSimulators.nl Topic met alle info, screenshots, filmpjes van ETS2
Het officiele blog van SCSSoftware (kan ook ander informatie gewonnen worden!)
Onze hompage natuurlijk!
Zoals jullie kunnen lezen, worden er waarschuwingen en eventueel bans uitgedeeld aan de leden die hier zich niet aan houden.

Daarom vraag ik jullie, om niet allemaal topic's aan te maken, zoals in bovenstaande qoute is aangeven.:D

Ik hoop dat jullie het allemaal nu allemaal duidelijk is, zo niet, dan zal je dat vanzelf wel merken. ;)

Met vriendelijke groet,

Het Team
TruckSimulators.nl
Afbeelding Afbeelding
Heb je een vraag? Schroom niet om (ons) te vragen.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”