Tips voor een map???

Hier kan over Euro Truck Simulator gepraat worden.
Plaats reactie
marijn14
Lid
Lid

Tips voor een map???

Bericht door marijn14 »

Hallo beste truckers,

Nu zit ik hier weer eens een beetje rond te neuzen.
Ik zou nou heel graag eens een andere map in mijn ets hebben staan, want ik vind hem een beetje saai worden.
Nu zoek ik een map die wel met meerdere landen is en het liefst ook met wegen in dorpen of steden, zoals rotondes.
Zodat je niet alleen maar op de snelweg rijd.

Ik heb wel een aantal mods in mijn spel staan, maar dat is al een tijd geleden dat ik die er in heb gezet.
Dat zijn mods zoals; companys (DHL, mediamarkt, Aldi etc.), logo van truck..
Maakt het uit dat ik al een mod met companys erin heb staan of niet?

Mij lukt het wel om bijvoorbeeld een logo op truck erin te zetten, dat soort kleine dingen, maar een map vind ik wat lastiger. Ik zou echt super blij zijn als iemand mij dat eens rustig stap voor stap uit wil leggen.
*en ook graag hoe ik een back-up van mijn game nu kan maken en hoe ik mijn savegames hou.

Dus mijn vragen zijn:

• welke map zou goed voor mij zijn
• hoe zet ik die map er dan in
• maken mijn mods uit voor een andere map
• hoe maak ik een back-up
• hoe kan ik mijn savegames houden

weer wat lastige vragen voor mij, bedankt alvast!

Met vriendelijke groet,

Marijn
rvc
Lid
Lid
Contacteer:

Re: Tips voor een map???

Bericht door rvc »

1 Om die vraag te beantwoorden moet je eens wat topixs bekijken over de verschillende maps en zelf beslissen
2 Gewoon in je map "mods" plaatsen
3 Dat hangt af van wat de map allemaal bevat. De map die ik gemaakt heb bevat ook andere firmas, trailers en tanstations, dus die zou met andere mods kunnen conflicten geven
4 Van wat wil je een back-up maken?
5 Als je een map met extra steden in je game wilt krijgen moet je steeds een nieuwe game startren, anders zal het spel crashen wanneer je een van de nieuwe plaatsen inrijdt.
"Er zijn geen goeie, en er zijn geen slechte mensen. Er zijn alleen situaties." Marcel Van Loock (De Hel van Tanger)
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”