Hallo mede chauffeurs
Ik wil graag even weten waarom het zo lang duurt om een spel zoals ets2 te maken.
De makers van FIFA het spel maken het spel in minder dan 12 maanden en wc's lukt het niet om een mooi spel in 2jaar tijd in elkaar te zetten.
Waarom is dat ik wil graag de reactie van iedereen.
groeten
Release september
- Davy.de.Fauw
- Lid
Re: Release september
Dit is geen volledig antwoord, maar je weet wel dat FIFA verder gaat op de basis van het vorige jaar.
Ets 2 heeft duidelijk gekozen voor nieuwe, sterk verbeterde (tenminste op hoogste resolutie) graphics, plus dat de map veel groter zal zijn en er nieuwe modellen moeten worden gecreëerd.
Ets 2 heeft duidelijk gekozen voor nieuwe, sterk verbeterde (tenminste op hoogste resolutie) graphics, plus dat de map veel groter zal zijn en er nieuwe modellen moeten worden gecreëerd.
Maar 2 jaar is niet niks dat zijn 730 dagen 24maanden dat is wel lang
-
- Lid
Fifa en ETS2 is wel een groot verschil
EA ,de makers van fifa, heeft een deadline waarop de game af moet zijn... SCS legt zelf die deadline op
En vermits, zoals Davy al zei, heeft EA de base van fifa 12 en kunnen ze daarop verder bouwen.
Terwijl SCS heeft gekozen voor een hele andere aanpak, zo goed als alles vernieuwen en verbeteren...
EA is ook een van de grootste gameontwikkelaars met meer mensen in dienst.
SCS is maar een kleine ontwikkelaar
Alsook snap ik de vergelijking tussen een sport- en een simulatiegame niet...
En vermits, zoals Davy al zei, heeft EA de base van fifa 12 en kunnen ze daarop verder bouwen.
Terwijl SCS heeft gekozen voor een hele andere aanpak, zo goed als alles vernieuwen en verbeteren...
EA is ook een van de grootste gameontwikkelaars met meer mensen in dienst.
SCS is maar een kleine ontwikkelaar
Alsook snap ik de vergelijking tussen een sport- en een simulatiegame niet...

En waarom hiervoor een apart topic? Het is een Simulator forum.
12GB RAM
64 GB SSD
1 TB HDD
Nvidia GTX 560Ti 1GB
Windows 7 Home Premium 64-Bits
Hieruit moet ik dus concluderen dat Jullie het normaal vinden dat een spel 2jaar duurt om te maken.
- Davy.de.Fauw
- Lid
Er zijn wel meer spellen die lang duren hoor!
Misschien had SCS Ets 2 wel wat later kunnen aankondigen.
Misschien had SCS Ets 2 wel wat later kunnen aankondigen.
Als je een goed spel wilt: Ja zonder twijfelfcvd schreef:Hieruit moet ik dus concluderen dat Jullie het normaal vinden dat een spel 2jaar duurt om te maken.
Ik neem als voorbeeld de Half-Life series, de 2 is gereleased in 2007, nu is het 2012 en Half-Life 3 is er nog steeds niet...
Duke Nukem Forever 2 werd aangekondigd op de E3 2011, een jaar later is er nog geen extra nieuws
Als je een beetje bekend bent in de game wereld, verbaast het je niet als een game wordt uitgesteld

en dat zijn geen games die elk jaar op nieuwe uitkomen zoals FIFA.cojones schreef:Als je een goed spel wilt: Ja zonder twijfelfcvd schreef:Hieruit moet ik dus concluderen dat Jullie het normaal vinden dat een spel 2jaar duurt om te maken.
Ik neem als voorbeeld de Half-Life series, de 2 is gereleased in 2007, nu is het 2012 en Half-Life 3 is er nog steeds niet...
Duke Nukem Forever 2 werd aangekondigd op de E3 2011, een jaar later is er nog geen extra nieuws
Als je een beetje bekend bent in de game wereld, verbaast het je niet als een game wordt uitgesteld