weeda pokerface
-
- Lid
weeda pokerface
waneer is de pokerface van weeda klaar wacht al halfjaar op die truck en daar voor ook al een keer gevraagt kreeg nooit reackties. nu wel pas na twee keer vragen. nu wacht ik totaal al 1 jaar op de truck
Re: weeda pokerface
Beetje rustiger kan ook hé
Het neemt enorm veel tijd in beslag om zo'n truck te maken...
Veel modders hebben nog andere opdrachten openstaan, dus niet iedereen kan elke request verzorgen.
Als je hier al een mooie/vriendelijke request plaatst met daarin precies wat je wil en duidelijke foto's krijg je sowieso al meer reactie dan zoals nu gewoon je "woede" te uiten...
Met wat geduld is je request zo klaar...
Veel modders hebben nog andere opdrachten openstaan, dus niet iedereen kan elke request verzorgen.
Als je hier al een mooie/vriendelijke request plaatst met daarin precies wat je wil en duidelijke foto's krijg je sowieso al meer reactie dan zoals nu gewoon je "woede" te uiten...
-
- Lid
Ja das helemaal waar van je de meeste waarderen het als je het netjes vraagt. En zoals niet al gezecht modders hebben heel veel projecten.
- Harald1225
- Lid
Of je zoek op internet want misschien staat hij ook gewoon op internet
"Always keep on dreaming" "The DreamLiner"
De kroegbaas van "Het Cafe!"
De kroegbaas van "Het Cafe!"
-
- Lid
ik heb het al 2 keer gevraagt met duidelijke foto's en in het begin kreeg ik super veel reackties en nu niet meer ze kunnen ok een keer zeggen van je moet nog even wachten het kan nog 2 maanden duren maar zo'n reaktie krijg ik niet
Wachten moet idd ook. maar een aar vind ik eerder vergeten en niets terug zeggencojones schreef:Beetje rustiger kan ook hé
Liever 8 klappen, dan 6 die het niet snappen!
Thanx Jbsystems.
Member of the A & S Cargo Group.
Thanx Jbsystems.
Member of the A & S Cargo Group.