Via via heb ik 18WOS leren kennen en gespeeld, nu na wat opzoekwerk heb ik ETS gevonden en vind dat beter in handeling en graphics
Nu is de vraag:
-welk stuurwiel werkt het beste
-welke versnellingpook werkt wel met ETS(2)
_heb begrepen dat de logitec g27 de pook niet werkt.
Ik heb al aan het opzoeken geweest en vind:
-logitec G27
-logitec driving force gt
-trustmaster rally gt
djw Taz
Welk stuurwiel???
-
- Lid
-
- Lid
Re: Welk stuurwiel???
zien we pas bij de release. Slotje? 

Laatst gewijzigd door jztrucking op zo 24 jun 2012, 00:37, 2 keer totaal gewijzigd.
driving force gt is best goed die heb ik stuurt lekker dus koop zon driving force gt
- Davy.de.Fauw
- Lid
-
- Lid
thnx voor je antwoord Simon
Davy, k ga zeker wachten met aankoop tot na de release
Ik ben er een leek in, zelf heb ik een Apple comp, via men broer 18WOS leren kennen en gespeeld zonder stuurwiel.
Nu zit ik al even met het idee een Comp en stuurwiel aan te schaffen voor deze simulator games, 18WOS, ETS, GTS,... geen race, geen interesse daarin
Daarom ook de vraag, kan ik rustig uitkijken naar wat en hoe...
Ben redelijk truckminded, sinds enkele jaren ook in het bezit van radio gestuurde vrachtwagens schaal 1/16
(2types peterbilt, frightliner, kenworth, mb actros, scania, ... types opleggers, boomstammen, flattbett, container, lowbett, ... graafkraan en vorkheftruck)

Davy, k ga zeker wachten met aankoop tot na de release

Ik ben er een leek in, zelf heb ik een Apple comp, via men broer 18WOS leren kennen en gespeeld zonder stuurwiel.
Nu zit ik al even met het idee een Comp en stuurwiel aan te schaffen voor deze simulator games, 18WOS, ETS, GTS,... geen race, geen interesse daarin
Daarom ook de vraag, kan ik rustig uitkijken naar wat en hoe...
Ben redelijk truckminded, sinds enkele jaren ook in het bezit van radio gestuurde vrachtwagens schaal 1/16