zou het niet wat zijn om euro truck simulator 2 uit te laten komen op de ps3 xbox360?
dat je met een stuurwiel van je ps3 of xbox360 kunt rijden op je tv
denk er maar even over na
euro truck simulator ps3/xbox360
Re: euro truck simulator ps3/xbox360
ik denk dat ze dat niet gaan doen,fcvd schreef:zou het niet wat zijn om euro truck simulator 2 uit te laten komen op de ps3 xbox360?
dat je met een stuurwiel van je ps3 of xbox360 kunt rijden op je tv
denk er maar even over na
maar stuur anders een mail naar SCS software & vraag het daar of ze het voor je gaan doen
-
- Lid
Bijna zeker weten niet kost veel te veel geld!
- Anihilation
- Ere-Lid
- Contacteer:
Daar valt voor ons niet over na te denkenfcvd schreef:denk er maar even over na

En dan nog, wie zou dat kopen op de PS3/Xbox360 als het al moeilijk is mensen de game op pc te laten aanschaffen. Ik denk dat driekwart van de mensen op dit forum het spel illegaal heeft

Voetje voor voetje, zo kom je verder!

- DavidWouda
- Lid
Ik was er zelf ook benieuwd naar dus heb maar een mailtje gestuurd naar Pavel. Nu nog wachten op een reactie. Zou best een paar dagen (of helemaal niet) kunnen duren want ze zijn nu wel ontzettend druk.
Misschien met een Emulator?
ik speel het speel al op tv dus waarom zou ik het spel op mijn ps3 willen,en da ze per mod geld vragen zeker mij nie gezien 

-
- Lid
Anihilation schreef:Daar valt voor ons niet over na te denkenfcvd schreef:denk er maar even over naWij kunnen denken wat we willen, maar ik weet zeker dat SCS daar niet eens aan wil denken.
En dan nog, wie zou dat kopen op de PS3/Xbox360 als het al moeilijk is mensen de game op pc te laten aanschaffen. Ik denk dat driekwart van de mensen op dit forum het spel illegaal heeft
ik zou hem dan wel kopen want dan loopt hij veel mooier, geen schokjes en zo
ik heb toch liever op de pc een truck game hoort nu eenmaal op een pc en ik vind niet op de andere speldingen
maar ja wie ben ik om me daar over uit te spreken trouwens ps3 games zijn veel durder dan die van een pc

met de vlam in de pijn 

als je Ets ofzo op de laptop heb, en je hebt een hdmi kabel, die ook in je tv past, kan je gewoon een stuurwiel op tafel zetten en op je Tv ETS spelen, doe ik ook wel is
Liever 6 die drinken, dan 8 die niet klinken!!!