ik zou graag jullie meningen willen horen over Scania Truck Driver (STD)
Het lijkt mij wel een mooi spel alleen ik ben nog niet overtuigd om te kopen..
gr. Jztrucking

je kon bij trucks en trailers ook al uit het raam kijken hoorDannyboy1861995 schreef:Kopen ga ik hem zeker.
Meeste voor Free Drive, en gewoon kijken hoe ze het spel anders hebben gemaakt.
B.V. wat we in filmpjes gezien hebben dat je uit het raam kan kijken, als het waren een voor proefje voor ETS2.
En je help SCS Software enorm
Ja maar niet in een vloeiende beweging, dat als je ver naar links kijk dat hij dan van zelf ze hoofd het raam uitsteekt.jarnelieftink13 schreef:je kon bij trucks en trailers ook al uit het raam kijken hoorDannyboy1861995 schreef:Kopen ga ik hem zeker.
B.V. wat we in filmpjes gezien hebben dat je uit het raam kan kijken, als het waren een voor proefje voor ETS2.
dat deed die toch wel als je ver de muis draaitDannyboy1861995 schreef:Ja maar niet in een vloeiende beweging, dat als je ver naar links kijk dat hij dan van zelf ze hoofd het raam uitsteekt.jarnelieftink13 schreef:je kon bij trucks en trailers ook al uit het raam kijken hoorDannyboy1861995 schreef:Kopen ga ik hem zeker.
En het was ook maar een voorbeeld