mod werkt niet
mod werkt niet
ik had een mod gedownload voor gts 1.32 maar die werkte niet heeft iemand nog een mooie amerikaan/daf voor gts versie 1.32
Re: mod werkt niet
en weet iemand een cheat om je level te verhogen
cheat level 20
voor 20 kun je ook ander getal invullen tot 50 geloof ik.
vitesse schreef:cheat level 20
dankje
hee, Ik plaats een mod in het mapje 'mods' en dan doet de wintermod het wel maar andere mods niet, doe ik iets fout? Mijn vraag: Hoe installeer ik een mod?
je download hem en vaak is het een rar bestand dan rechtermuisknop hier uitpakken dan krijg een bestandje dat is een scs bestand die zet je in documenten german truck simulator mods en het bestand vervangt een truck dan open je het spel dan doet ie het als het goed isgtsrick schreef:hee, Ik plaats een mod in het mapje 'mods' en dan doet de wintermod het wel maar andere mods niet, doe ik iets fout? Mijn vraag: Hoe installeer ik een mod?
scania vabis
Dankje! maar kun je dan gewoon doorgaan met je huidige spel of moet je een nieuw spel starten?manoooh schreef:je download hem en vaak is het een rar bestand dan rechtermuisknop hier uitpakken dan krijg een bestandje dat is een scs bestand die zet je in documenten german truck simulator mods en het bestand vervangt een truck dan open je het spel dan doet ie het als het goed isgtsrick schreef:hee, Ik plaats een mod in het mapje 'mods' en dan doet de wintermod het wel maar andere mods niet, doe ik iets fout? Mijn vraag: Hoe installeer ik een mod?
je kunt gewoon doorgaan behalve als je er een map in doet dan moet je overnieuw beginnengtsrick schreef:Dankje! maar kun je dan gewoon doorgaan met je huidige spel of moet je een nieuw spel starten?manoooh schreef:je download hem en vaak is het een rar bestand dan rechtermuisknop hier uitpakken dan krijg een bestandje dat is een scs bestand die zet je in documenten german truck simulator mods en het bestand vervangt een truck dan open je het spel dan doet ie het als het goed isgtsrick schreef:hee, Ik plaats een mod in het mapje 'mods' en dan doet de wintermod het wel maar andere mods niet, doe ik iets fout? Mijn vraag: Hoe installeer ik een mod?
de vrolijke strijders zijn weer in de lucht op 107.3 FM t/m 31 december luister ook
http://www.devrolijkestrijders.nl/ of kijk hier
V8 the best
http://www.devrolijkestrijders.nl/ of kijk hier
V8 the best