100% savegame
100% savegame
ik zoek een 100% savegame. Ik zou graag eens zien wat het inhoud om zelf een bedrijf te hebben enzo. wilt iemand me helpen?
A screaming or shouting V8, that's for what I can't wait!
Re: 100% savegame
Met eigen vct houden we ons niet mee bezig en mag ook niet.
gr Snorre
gr Snorre
De file was snel opgelost waarin is niet bekend.
mijn persoonlijke pagina met screens uit ETS1 , GTS, UKTS en ETS2 eigenlijk van het begin truck sim
https://snorre.picturepush.com
mijn persoonlijke pagina met screens uit ETS1 , GTS, UKTS en ETS2 eigenlijk van het begin truck sim
https://snorre.picturepush.com
Dus je wilt zeggen dat dit nogal moeilijk ligt om geholpen te worden?
Nee dat zegt Snorre niet maar de kans is kleiner dat je geholpen word omdat het forumbeheer heeft besloten VTC's niet toe te staan.
ah. oké. ach ja. dan heb ik en excuus om meer rond te rijden op ETS en te trappen tot ik er ben 

- ETS Rijder
- Ere-Lid
- Contacteer:

Team TruckSimulators.nl

Heb je een vraag? Schroom niet om (ons) te vragen.
jongens, volgens mij vatten jullie de vraag verkeerd op? hij vraagt om een 100% savegame, dat betekent dat je alle levels die je als je op N drukt en dan carriere kunt zien hebt voltooid. maar als dit je vraag is moet ik je teleurstellen, er verandert helemaal niets, je krijgt ook geen eigen bedrijf.
hoop dat ik je hiermee help,
Gr. Joël
hoop dat ik je hiermee help,
Gr. Joël
110 120 130 geen enkel probleem
schroevendraaier koevoet flipper en een baksteen
anders gaan we nergens heen
schroevendraaier koevoet flipper en een baksteen
anders gaan we nergens heen
Je bent niet de enige Joël, ik interpreteerde het ook zo.
Zoals Joël zegt gaan die levels niet veel uitmaken. Je krijgt geen extra's of iets in die aard.
Zoals Joël zegt gaan die levels niet veel uitmaken. Je krijgt geen extra's of iets in die aard.

Er zwerft wel een cheet op internet voor het spel dat je bijna in het hoogste level komt maar die is eigenlijk illigaal, ik heb hem zelf niet, maar effe Googlen.
Laatst gewijzigd door Freddy J op vr 03 feb 2012, 01:21, 1 keer totaal gewijzigd.