heb me een "nieuwe" scania aangeschaft , was op zoek naar een 4serie omdat ik het altijd wat een mooiere aparte stijl vond en heb onderweg met me r-serie een paar dealers bezocht en gedaan
was direct verliefd op deze :
scania 124L 420 ( en neen geen acht cilinder

een 6 lijn kan ook wel eens

)
bouwjaar 2004 : was 1 van de laatste 4serie's die van de band waren gerold vertelde de verkoper dusja kan niet klagen alles is mooi onderhouden enzo
voor : ik heb er een dagje mee gereden ophalingen doen voor dan te vertrekken naar spanje (naar spanje ging ik nog met de r-serie) .
tijdens :W.I.P : na ik van spanje kwam ben ik in het werk gevlogen , heb hem uit de hangar gehaald bij me gebuur d(de boer) en heb hem binnen gaan brengen bij scania om de velgen al in de juiste kleur te spuiten en vervolgens de lijnen verwisselen. dan maar naar de spuiter die er aan bezig is , hij is eerst bezig geweest aan het zwarte vlak aan men ruit en het vlagje die geen sticker is maar gespoten is !( heb wel 2 uur aan dat zwarte vlak gezeten om mooi te skinnen) en erachter de bumper op mooie lijn brengen en dan maar de cabine al een beetje in basisgrondkleuren brengen. Is nog lang niet af word heel wat nieuw en uniek

ik verwacht dat de skin volgende week af is of de week erachter

vind hem tot hier toe niets vinden maar is omdat ik eigenlijk alleen nog maar dat zwarte vlak heb gedaan . de zwarte gril blijft ook. meningen en tips over dat zwarte vlak op de zijkant graag en de bumper van voor

: