Ingmår van Leeuwen koeltransport A/S
Re: Ingmår van Leeuwen koeltransport A/S
herkenbaar....
IK WORDT WAKKER,DOE EEN PLASJE,STAP UIT BED EN DENK....
'VEREK DAT HAD ANDERSOM GEMOETEN!'
1e koeler naar de spuiter ..ben besig met een 2e koeler maar verkoper werkt niet mee
Grt
Grt
met een gangetjeee!
- tgx 18.680
- Lid
jij gaat wel vaak naar de spuiteringmar^ schreef:1e koeler naar de spuiter ..ben besig met een 2e koeler maar verkoper werkt niet mee
Grt

waneer komen er foto's van

Ja klopt vaste klant ....
Hoop vanavond nog Anders morgen !
Maar er was iemand bij vtc soonius die had zo plat daycab scania weet iemand wie dat was want zoek die auto link is dood
Hoop vanavond nog Anders morgen !
Maar er was iemand bij vtc soonius die had zo plat daycab scania weet iemand wie dat was want zoek die auto link is dood
met een gangetjeee!
-
- Lid
vind je het gek ik ben de zogenaamde verkoper (volgens mij bedoel je mij) en als verkoper geef je niks weg heingmar^ schreef:1e koeler naar de spuiter ..ben besig met een 2e koeler maar verkoper werkt niet mee
Grt
ik niet iniedergeval
(.)(.) + [$ ($) $] = ( ● )( ● )
+1tomtrucker schreef:vind je het gek ik ben de zogenaamde verkoper (volgens mij bedoel je mij) en als verkoper geef je niks weg heingmar^ schreef:1e koeler naar de spuiter ..ben besig met een 2e koeler maar verkoper werkt niet mee
Grt
ik niet iniedergeval
Als ie weer open moet, geef dan ff een gil 

Dankje wel lieve schat !
Heb vanmiddag 4 serie scania over genomen van Gertjan vanavond r mee na copenhagen !
Heb vanmiddag 4 serie scania over genomen van Gertjan vanavond r mee na copenhagen !
met een gangetjeee!