Matrix borden komen er volgens mij sowieso in. ofdat er pijlen en kruizen erop komen is niet aan mij.alexander1997 schreef:Dat ziet er goed uit! Komen er ook Matrixborden met een kruis of pijl over de vluchtstrook? Dat er bijvoorbeeld een kruis staat en dat er 2 km verderop (bij wijze van) een auto met pech op de vluchtstrook staat.... Misschien is het ook wel leuk om van die gele ANWB paaltjes langs de wegen te zetten en auto's van de wegenwacht...
The Dutch map!
- truckerfan
- Lid
Re: The Dutch map!
Volvo FH är en trevlig lastbil från Sverige
-
- Lid
De matrixborden kunnen wel een kruis hebben met daaronder een auto met pech maar dat zal dan statisch zijn (en dus niet veranderen, net als de wegwerkzaamheden in het spel) en de ai moet ook weten dat ze daar niet door mogen rijden.alexander1997 schreef:Dat ziet er goed uit! Komen er ook Matrixborden met een kruis of pijl over de vluchtstrook? Dat er bijvoorbeeld een kruis staat en dat er 2 km verderop (bij wijze van) een auto met pech op de vluchtstrook staat.... Misschien is het ook wel leuk om van die gele ANWB paaltjes langs de wegen te zetten en auto's van de wegenwacht...
- truckerfan
- Lid
- alexander1997
- Lid
Nee klopt, daarom zei ik ook bij wijze van Het gaat er in ieder geval om dat het een mooie map word en dat het niet kan veranderen maakt niet uit, want dat is nu ook zo met baustelle's, maar het oogt wel mooi, en daar gaat het toch ook om!superf1fan schreef:De matrixborden kunnen wel een kruis hebben met daaronder een auto met pech maar dat zal dan statisch zijn (en dus niet veranderen, net als de wegwerkzaamheden in het spel) en de ai moet ook weten dat ze daar niet door mogen rijden.alexander1997 schreef:Dat ziet er goed uit! Komen er ook Matrixborden met een kruis of pijl over de vluchtstrook? Dat er bijvoorbeeld een kruis staat en dat er 2 km verderop (bij wijze van) een auto met pech op de vluchtstrook staat.... Misschien is het ook wel leuk om van die gele ANWB paaltjes langs de wegen te zetten en auto's van de wegenwacht...
Mijn rit verslagen naar Scandinavië/Italië: http://www.kleinebrummi.blogspot.com
Ziet weer mooi ui truckerfan! Nu nog de borden van Limburg.
- truckerfan
- Lid
Dankjewel ik ga eerst nog even verder met braban en dan begin ik aan de A2 in limburg.rick728 schreef:Ziet weer mooi ui truckerfan! Nu nog de borden van Limburg.
Volvo FH är en trevlig lastbil från Sverige
Zou Lunteren er ook bij kunnen? Dat zou ook helemaal geweldig zijn
de n33 natuurlijk ook eh bij veendam
en de A30 bij Lunteren en Barneveld
- DavidWouda
- Lid
Lijkt mij dat Lunteren te dicht op Barneveld licht maar zou natuurlijk wel leuk zijn, de A30 heeft ook een afslag bij Lunteren.evan1997 schreef:Zou Lunteren er ook bij kunnen? Dat zou ook helemaal geweldig zijn
Maar hier beslis ik niet over