DTS International
-
- Lid
Re: DTS International
oke? haha. ;p
Wat is er ?jztrucking schreef:oke? haha. ;p
Bedoel je van de poll.
Moge de beste winnen (Ik hoop dat ik de beste ben)
- stefboy897
- Lid
En ik hoop dat ik de beste ben haha
maar we zullen zien XD

Abonneer op m,n YT kanaal voor ets2 en andere games. https://www.youtube.com/channel/UCVCSiBQpmVSOjaEzt7xyC5w
Lampen aan!
Gordijn in de plooi!
Geen gelul!
Gas met dat spul!
Op links ENDOOORR!!
Lampen aan!
Gordijn in de plooi!
Geen gelul!
Gas met dat spul!
Op links ENDOOORR!!
-
- Lid
Haha okeoke. We zullen wel zien 

DTS International
De volgende rit is alweer een gevaarlijke stof, het gaat om Aluminium allkylen, ik heb er nog nooit van gehoord.
De vracht Aluminium allkylen moet naar Liverpool, ik blijf dus aan de linkerkant van de weg rijden.

Voor ik de M74 opdraai ga ik nog even langs de garage.
Ik heb de zwaailampen verwijdert en er water wat lampjes kapot.
Binnen een half uur ben ik weer op weg

Liverpool is 6 uren rijden, het lukt makkelijk, ik heb nog een kleine 7 uur over.
Ik druk het gaspedaal in, het is erg druk in Glasgow, ik doe er een kwartier over om de stad uit te komen , als ik uit de stad kom draai ik al gauw de M74 op.
Ik doe de radio aan om te horen wat heet weer vandaag gaat uitspoken.
De weather will be nice today hoor ik, nou mooi.
Als de plaatjesdraaier de muziek weer aanzet weet ik niet hoe snel ik de radio weer uit moet zetten, wat een k*t muziek.
Een tijdje later word ik bruut in gehaald door een rode pick-up, met een idioot die met een foto camera uit het raamt hangt.

Hoofdschuddend vervolg ik mijn reis.
Een tijdje later gaat de telefoon, het is planner Oscar, hij wil weten hoelaat ik in Liverpool ben, eeeuh over 3 uurtjes.
Het blijkt om 2 ritten te gaan, de ene is een ‘’Oversized Load’’ en de andere gaat om 15 adressen in Nederland (3), Duitsland (6), Polen (4) Tsjechië (2).
Ik wil natuurlijk de rit die het meest opbrengt, maar nee zo makkelijk gaat het niet, het is maar wie er eerder is.
De andere collega Bastiaan, is ook om ongeveer dezelfde tijd is Liverpool.
Dan druk ik het gaspedaal nog maar wat harder in.
Als ik in Liverpool aankom blijkt dat beide vrachten al weg zijn.
De klant zegt dat het bedrijf Loetoning Transporta nog met de handen in het haar zit.
Er moet een lading zuur naar Katowice (Polen).
Een rit van ruim 33 uur.
Nou laten we dat maar doen.
To be continued...
De vracht Aluminium allkylen moet naar Liverpool, ik blijf dus aan de linkerkant van de weg rijden.

Voor ik de M74 opdraai ga ik nog even langs de garage.
Ik heb de zwaailampen verwijdert en er water wat lampjes kapot.
Binnen een half uur ben ik weer op weg

Liverpool is 6 uren rijden, het lukt makkelijk, ik heb nog een kleine 7 uur over.
Ik druk het gaspedaal in, het is erg druk in Glasgow, ik doe er een kwartier over om de stad uit te komen , als ik uit de stad kom draai ik al gauw de M74 op.
Ik doe de radio aan om te horen wat heet weer vandaag gaat uitspoken.
De weather will be nice today hoor ik, nou mooi.
Als de plaatjesdraaier de muziek weer aanzet weet ik niet hoe snel ik de radio weer uit moet zetten, wat een k*t muziek.
Een tijdje later word ik bruut in gehaald door een rode pick-up, met een idioot die met een foto camera uit het raamt hangt.

Hoofdschuddend vervolg ik mijn reis.
Een tijdje later gaat de telefoon, het is planner Oscar, hij wil weten hoelaat ik in Liverpool ben, eeeuh over 3 uurtjes.
Het blijkt om 2 ritten te gaan, de ene is een ‘’Oversized Load’’ en de andere gaat om 15 adressen in Nederland (3), Duitsland (6), Polen (4) Tsjechië (2).
Ik wil natuurlijk de rit die het meest opbrengt, maar nee zo makkelijk gaat het niet, het is maar wie er eerder is.
De andere collega Bastiaan, is ook om ongeveer dezelfde tijd is Liverpool.
Dan druk ik het gaspedaal nog maar wat harder in.
Als ik in Liverpool aankom blijkt dat beide vrachten al weg zijn.
De klant zegt dat het bedrijf Loetoning Transporta nog met de handen in het haar zit.
Er moet een lading zuur naar Katowice (Polen).
Een rit van ruim 33 uur.
Nou laten we dat maar doen.
To be continued...
Als ik de papieren heb getekend stap in achter het stuur, ik heb nog een dik uur voordat mijn rijtijd erop zit.

Als mijn berekening klopt kan ik nog net binnen de tijd een parkeerplaats halen.
Gelukkig is het niet druk in de straten van Liverpool.
Ik haal mijn rustplaats op het nippertje.

Als ik wakker word gemaakt door de wekker, is het 5 uur.
Ik moet nog een half uurtje en dan zitten de rusturen er weer op.
Als ik onder het genot van een bak leut de kaart bekijk zie ik dat de Trameri in Katowice dichter in de buurt van Opole ligt.

Als ik de klant er over bel zegt hij mij dat de Trameri grondrecht is van Katowice.
Rare jongens die Polen.
De reis naar de haven van Hull verloop soepel.
Als ik sta te wachten om de boot op te mogen, ik hoef dit keer niet gecontroleerd te worden (Gelukkig).

Als ik op de boot zit klopt er iemand op deur, het blijkt een oud collega van NVO te zijn die slachtafval heeft voor Cottbus.
Ik moet dezelfde kant op dus we kunnen wel oprijden.
Nee zegt hij ik moet een gedeelte lossen in Rotterdam.
Nou helaas dan rij ik wel in mijn uppie.
Ik vermaak me wel.
Als ik de boot weer afrij is het 19:30, ik besluit de hele nacht door te rijden.
Ik mag als allereerste de boot weer af.
Ik zet koers richting het oosten.
Als ik de snelweg opdraai kijkt een bestuurder voor mij niet goed uit, hij knalt op een truck die de bocht omgaat gelukkig is het geen groot ongeluk, beide trucks vullen verderop schadeformulieren in.
Gelukkig heb ik er geen last van

Ik rij nog een eind door, de rijtijd raakt weer snel op als je het gezellig hebt ik besluit om tussen Magdenburg & Berlijn een slaapplaats te zoeken.

Het is halverwege de middag als ik weer vertrek, de zon schijnt.
Katowice is nog 9 uur rijden, de TomTom geeft aan dat ik er 23:30 ben.
Hopen dat de Trameri dan nog open is.
Als ik de planning bel om het te vragen krijg is tot mijn verbazing te horen dat het bedrijf 24/7 open is, mooi om te horen.
Ik passeer de Duits – Poolse grens, de zon schijnt nog steeds.
De rest van mijn reis gebeurt er bar weinig.
Het is half 12 ik ben bijna op plaats van bestemming, maar eerst ga ik de tank nog even volgieten.
Als ik bij de Trameri aankom en me ga melden word ik nors toegesproken door een dikke Pool (Ik vraag me af hoe deze man zijn kantoor binnen komt).
Ik mag wachten, er komt een Duitser naar mijn truck lopen, hoelang ik hier al sta, eeuh 2 uurtjes.
Hij wacht hier al 3 dagen.
Als ik dat hoor schrik ik, ik heb geen zin om hier zo lang te wachten.
Als ik hem vraag naar anderen chauffeurs zegt hij mij dat er Noren, Denen, Oostenrijkers hier als meer dan een week wachten om gelost te worden, die truckers moeten op een nabij gelegen terrein wachten.
Ik mag gelukkig (al) na 3 uur wachten mijn trailer afkoppelen, ook Heinrich mag na drie dagen wachten eindelijk afkoppelen.
Gelukkig hoef ik hier niet weer te laden.
To be continued…

Als mijn berekening klopt kan ik nog net binnen de tijd een parkeerplaats halen.
Gelukkig is het niet druk in de straten van Liverpool.
Ik haal mijn rustplaats op het nippertje.

Als ik wakker word gemaakt door de wekker, is het 5 uur.
Ik moet nog een half uurtje en dan zitten de rusturen er weer op.
Als ik onder het genot van een bak leut de kaart bekijk zie ik dat de Trameri in Katowice dichter in de buurt van Opole ligt.

Als ik de klant er over bel zegt hij mij dat de Trameri grondrecht is van Katowice.
Rare jongens die Polen.
De reis naar de haven van Hull verloop soepel.
Als ik sta te wachten om de boot op te mogen, ik hoef dit keer niet gecontroleerd te worden (Gelukkig).

Als ik op de boot zit klopt er iemand op deur, het blijkt een oud collega van NVO te zijn die slachtafval heeft voor Cottbus.
Ik moet dezelfde kant op dus we kunnen wel oprijden.
Nee zegt hij ik moet een gedeelte lossen in Rotterdam.
Nou helaas dan rij ik wel in mijn uppie.
Ik vermaak me wel.
Als ik de boot weer afrij is het 19:30, ik besluit de hele nacht door te rijden.
Ik mag als allereerste de boot weer af.
Ik zet koers richting het oosten.
Als ik de snelweg opdraai kijkt een bestuurder voor mij niet goed uit, hij knalt op een truck die de bocht omgaat gelukkig is het geen groot ongeluk, beide trucks vullen verderop schadeformulieren in.
Gelukkig heb ik er geen last van

Ik rij nog een eind door, de rijtijd raakt weer snel op als je het gezellig hebt ik besluit om tussen Magdenburg & Berlijn een slaapplaats te zoeken.

Het is halverwege de middag als ik weer vertrek, de zon schijnt.
Katowice is nog 9 uur rijden, de TomTom geeft aan dat ik er 23:30 ben.
Hopen dat de Trameri dan nog open is.
Als ik de planning bel om het te vragen krijg is tot mijn verbazing te horen dat het bedrijf 24/7 open is, mooi om te horen.
Ik passeer de Duits – Poolse grens, de zon schijnt nog steeds.
De rest van mijn reis gebeurt er bar weinig.
Het is half 12 ik ben bijna op plaats van bestemming, maar eerst ga ik de tank nog even volgieten.
Als ik bij de Trameri aankom en me ga melden word ik nors toegesproken door een dikke Pool (Ik vraag me af hoe deze man zijn kantoor binnen komt).
Ik mag wachten, er komt een Duitser naar mijn truck lopen, hoelang ik hier al sta, eeuh 2 uurtjes.
Hij wacht hier al 3 dagen.
Als ik dat hoor schrik ik, ik heb geen zin om hier zo lang te wachten.
Als ik hem vraag naar anderen chauffeurs zegt hij mij dat er Noren, Denen, Oostenrijkers hier als meer dan een week wachten om gelost te worden, die truckers moeten op een nabij gelegen terrein wachten.
Ik mag gelukkig (al) na 3 uur wachten mijn trailer afkoppelen, ook Heinrich mag na drie dagen wachten eindelijk afkoppelen.
Gelukkig hoef ik hier niet weer te laden.
To be continued…
- stefboy897
- Lid
mooi verslag
Abonneer op m,n YT kanaal voor ets2 en andere games. https://www.youtube.com/channel/UCVCSiBQpmVSOjaEzt7xyC5w
Lampen aan!
Gordijn in de plooi!
Geen gelul!
Gas met dat spul!
Op links ENDOOORR!!
Lampen aan!
Gordijn in de plooi!
Geen gelul!
Gas met dat spul!
Op links ENDOOORR!!
Voor ik de snelwegen van Polen weer onveilig kan maken moet ik eerst een spoed vrachtje van Post & Haveman naar Katowice brengen, de bieten kom bij de LKW in Opole weg.
Een ritje van een klein half uur.
Als ik de boel afgekoppeld heb kan ik richting de WTCC, een vracht zwavelzuur voor Brno (Tsjechië).
Veiligheidshesje aan de de trailer aankoppelen, vrachtbrief ophalen en weer weg, op naar Brno.

De reis voert me door kleine landwegen, hartstikke mooi maar een grote tractor die 25km gaat schiet het niet op.
Het is niet de tractor die voor opstopping zorgt het blijken actievoeders te zijn.
De ‘file’ van een kilometer is zo weer opgelost als ik de actievoerders passeer.

De asfalt weg verandert al snel in een hobbelige klinkerweg, ik word door elkaar geschud.
Bovenaan de berg is de weg weer van asfalt, ze zijn hier met de weg bezig.
Het wachten voor het stoplicht duurt lang, weer een kwartier vertraging

Het heeft me in totaal 2 uur vertraging opgeleverd, gelukkig heb ik tijd zat.
De TomTom geeft een hele andere route aan dan ik in gedachten had, ik negeer de TomTom en pak mijn eigen route, na een tijdje heeft de TomTom (DomDom in dit geval) het door.
Deze route blijkt veel korter te zijn in plaats van 19:00 in Brno te zijn ben ik er nu al om 18:20.

De vertragingen stapelen zich op.
De rijtijd begint ook op te raken, en de vracht moet vanavond afgeleverd zijn bij de Trameri.
Als ik in Brno aankom is het al half 8, het is niet anders.
Ik koppel de trailer af, breng de papieren bij het kantoortje en zoek een plaats op voor de nacht.
Eens kijken wat de planning morgen voor me in petto heeft.
To be continued…
Een ritje van een klein half uur.
Als ik de boel afgekoppeld heb kan ik richting de WTCC, een vracht zwavelzuur voor Brno (Tsjechië).
Veiligheidshesje aan de de trailer aankoppelen, vrachtbrief ophalen en weer weg, op naar Brno.

De reis voert me door kleine landwegen, hartstikke mooi maar een grote tractor die 25km gaat schiet het niet op.
Het is niet de tractor die voor opstopping zorgt het blijken actievoeders te zijn.
De ‘file’ van een kilometer is zo weer opgelost als ik de actievoerders passeer.

De asfalt weg verandert al snel in een hobbelige klinkerweg, ik word door elkaar geschud.
Bovenaan de berg is de weg weer van asfalt, ze zijn hier met de weg bezig.
Het wachten voor het stoplicht duurt lang, weer een kwartier vertraging

Het heeft me in totaal 2 uur vertraging opgeleverd, gelukkig heb ik tijd zat.
De TomTom geeft een hele andere route aan dan ik in gedachten had, ik negeer de TomTom en pak mijn eigen route, na een tijdje heeft de TomTom (DomDom in dit geval) het door.
Deze route blijkt veel korter te zijn in plaats van 19:00 in Brno te zijn ben ik er nu al om 18:20.

De vertragingen stapelen zich op.
De rijtijd begint ook op te raken, en de vracht moet vanavond afgeleverd zijn bij de Trameri.
Als ik in Brno aankom is het al half 8, het is niet anders.
Ik koppel de trailer af, breng de papieren bij het kantoortje en zoek een plaats op voor de nacht.
Eens kijken wat de planning morgen voor me in petto heeft.
To be continued…
- stefboy897
- Lid
weer een mooi verslag en ook een mooie map 

Lampen aan!
Gordijn in de plooi!
Geen gelul!
Gas met dat spul!
Op links ENDOOORR!!
Lampen aan!
Gordijn in de plooi!
Geen gelul!
Gas met dat spul!
Op links ENDOOORR!!