Euro Truck Simulator 2
-
- Lid
Re: Euro Truck Simulator 2
nee, ook zonder mods..
Ook geen errors in je log?
-
- Lid
iets van Flare path excepted. maar ik kan dat niet achterhalen waar dan de fout moet zitten
hey even een vraagje alle mods die ik download met win rar en plaats in zo'n winzip mapje zodat je ze kan aanklikken in het spel werken niet... dit vind ik uiteraard best jammer moet je voor de mods nog iets aanpassen in het spel zelf of....
wie kan mij hiermee helpen
groetjes Rens
groetjes Rens
je moet de scs bestand in je mod mapje plaatsen dan doen ze welTruckeRD schreef:hey even een vraagje alle mods die ik download met win rar en plaats in zo'n winzip mapje zodat je ze kan aanklikken in het spel werken niet... dit vind ik uiteraard best jammer moet je voor de mods nog iets aanpassen in het spel zelf of....
groetjes Rens
heb ik precies het zelfde winzip bestand doet niet scs bestand wel
J.T.H ---- Juurlink Transport Holland 

Hmm, ben bang dat je even ETS2 moet de-installeren, alle overgebleven folders ervan moet verwijderen(dus ook alles uit /mijn documenten/Euro Truck Simulator 2/) en dan even moet herinstalleren. Je kunt wel je mod folder en profiel voor de zekerheid backuppen, al zou het kunnen zijn dat je profiel juist het probleem veroorzaakt..jztrucking schreef:iets van Flare path excepted. maar ik kan dat niet achterhalen waar dan de fout moet zitten
-
- Lid
ja dat denk ik dus, jb systems heeft dat probleem met die flares ook.. mmm, zal er dit weekend eens naar kijken 

- jbsystems
- Lid
- Contacteer:
Klopt ik heb het enkel voor met een bepaalde mod (Flare Light Reflection) dat men achterlichten en sommige andere lichten niet willen werken van de truck.
Vink ik dan deze mod uit, dan werken ze natuurlijk wel.
Behalve bij 1 trailer (Coolliner_by_newS) willen de achterlichten totaal nog niet werken.
Ook ik krijg deze melding zoals Jztrucking => Flare path excepted.
Wat Calzone vermelde zou wel eens kunnen kloppen, ik heb met de update van 1.4 ETS2 herinstalleert, maar wel men oude profielen er terug ingezet achteraf.
Zal van het weekend nog eens herinstalleren en met een nieuwe schone profiel beginnen ipv de oude nog te gebruiken.
Vink ik dan deze mod uit, dan werken ze natuurlijk wel.
Behalve bij 1 trailer (Coolliner_by_newS) willen de achterlichten totaal nog niet werken.
Ook ik krijg deze melding zoals Jztrucking => Flare path excepted.
Wat Calzone vermelde zou wel eens kunnen kloppen, ik heb met de update van 1.4 ETS2 herinstalleert, maar wel men oude profielen er terug ingezet achteraf.
Zal van het weekend nog eens herinstalleren en met een nieuwe schone profiel beginnen ipv de oude nog te gebruiken.

Mercedes-Benz Actros => Trucks you can trust
Ja, jz heeft me zijn log gestuurd, precies zoals die van mij er ook uitziet met errors over dat obsolete flare path gedoe. Dat heeft simpelweg te maken met mods die van voor 1.4.x zijn, die gebruiken een ander flare systeem. Ik weet niet waar die bij mij vandaan komen, want verlichting van trailers, zowel standaard als mods, werken gewoon allemaal naar behoren.
Ik had in eerste instantie gewoon ETS2 ge-updated naar 1.4.1 en had toen dat mods die ik uit had gezet bleven hangen, ook met een nieuw profiel. Dat is de reden geweest dat ik meteen voor de grondige schoonmaak ben gegaan en alles wat ik op mijn computer kon vinden wat ETS2 gerelateerd was heb verwijderd. Wel heb ik een backupje gemaakt van m'n mod folder, had geen zin om alles weer te moeten gaan zoeken en downloaden
Nu werkt alles gewoon naar behoren, behalve dan die errors, maar die kunnen geen kwaad dus 
Ik had in eerste instantie gewoon ETS2 ge-updated naar 1.4.1 en had toen dat mods die ik uit had gezet bleven hangen, ook met een nieuw profiel. Dat is de reden geweest dat ik meteen voor de grondige schoonmaak ben gegaan en alles wat ik op mijn computer kon vinden wat ETS2 gerelateerd was heb verwijderd. Wel heb ik een backupje gemaakt van m'n mod folder, had geen zin om alles weer te moeten gaan zoeken en downloaden

misschien dat dit helpt jongens ik vond het net :Flare Pack by Speedy66666
deze is gemaakt of aangepast voor 1.4.1 of hoger werkt het nog niet helemaal goed ,dan nog wat zzzzzz ervoor zetten zeggen ze.
deze is gemaakt of aangepast voor 1.4.1 of hoger werkt het nog niet helemaal goed ,dan nog wat zzzzzz ervoor zetten zeggen ze.