Tja, alles heeft een reden, en op een forum (weet ik uit ervaring) dat de gebruikers zelf bijna altijd die reden zijn.
Ik was vroeger veel te vinden op de welbekende tekenforums (het tekengedeelte van v8power, en na sluiting daarvan op transportmanager.primevision.ws) en de komst van steeds jongere deelnemers en hun bijbehorende gedrag heeft alles de das omgedaan. Denk aan roepen over gekopieerde dingen. Dit is exact hetzelfde als bij de makers van mods voor trucksims. Haantjesgedrag en grootdoenerij vanachter een computerscherm. Ik kan me goed voorstellen dat dat bij die VTC's ook zo het geval is.
Euro Truck Simulator 2
Re: Euro Truck Simulator 2
Gebruik toch Photoshop, met je Paint...
Bart schreef:Tja, alles heeft een reden, en op een forum (weet ik uit ervaring) dat de gebruikers zelf bijna altijd die reden zijn.
Ik was vroeger veel te vinden op de welbekende tekenforums (het tekengedeelte van v8power, en na sluiting daarvan op transportmanager.primevision.ws) en de komst van steeds jongere deelnemers en hun bijbehorende gedrag heeft alles de das omgedaan. Denk aan roepen over gekopieerde dingen. Dit is exact hetzelfde als bij de makers van mods voor trucksims. Haantjesgedrag en grootdoenerij vanachter een computerscherm. Ik kan me goed voorstellen dat dat bij die VTC's ook zo het geval is.
Bart neemt me hier de woorden uit de mond!
Wij hebben die regels opgelegd, omdat we er in het verleden meermaals slechte dingen van hebben ondervonden.
Uiteindelijk is het een keer genoeg geweest en tref je maatregelen;
Als we hierdoor dan enkele leden verliezen is dat uiteraard zeer jammer, maar zo proberen wij wel het forum leefbaar te houden voor iedereen.
Dat we leden wegjagen lijkt me nogal vreemd, regels zijn doodnormaal en die moeten nu eenmaal worden nageleefd!
Met een beetje normaal gedrag, kan je al niet veel verkeerd doen

Wij staan altijd open voor suggesties op wat beter kan, maar zelden worden er opmerkingen op het reglement gemaakt.
Dus als wij geen klachten krijgen, zien wij ook geen reden om ergens wat aan te passen
Klopt, meestal maken de gebruikers het zelf erna, maar ik ken wel wat mensen die hier weg zijn gegaan.
En dan met dat je geen links mag plaatsen naar andere download site's vind ik eig wel minder... Want de meesten weten toch al die site's, misschien zou het helpen dat jullie een team oprichten die eigen mods maken dat trekt ook weer bezoekers de meesten komen toch alleen voor de downloads en die zijn hier niet zoveel te vinden...
En dan met dat je geen links mag plaatsen naar andere download site's vind ik eig wel minder... Want de meesten weten toch al die site's, misschien zou het helpen dat jullie een team oprichten die eigen mods maken dat trekt ook weer bezoekers de meesten komen toch alleen voor de downloads en die zijn hier niet zoveel te vinden...
ik vind het niet erg hoor, dat je het niet over VTC´s mag hebben, ik vind het wel vijn, anders heb je daar weer veel gezijk over, en daar heb je nu geen last van 

Liever 6 die drinken, dan 8 die niet klinken!!!

Kwam dit tegen:
Trailer Bug Patch FIX 1.4.1 Tutorial
http://sharemods.com/4l097nmbtaw1/Euro_ ... s.zip.html
Is niet van scs toch en is dit nodig?
Trailer Bug Patch FIX 1.4.1 Tutorial
http://sharemods.com/4l097nmbtaw1/Euro_ ... s.zip.html
Is niet van scs toch en is dit nodig?
truckboy
ik heb een bericht gestuurd over hoe het bij een VTC werkt
ik heb een bericht gestuurd over hoe het bij een VTC werkt
Bart
jij heb ook een PM
jij heb ook een PM
Ik heb ooit eens iets gelezen over meer korte ritten krijgen door iets aan te passen in een van de bestanden. Iemand die nog weet hoe dat ging? In verhouding tot m'n oude profielen heb ik namelijk nu véél minder korte ritten.
-
- Lid
Calzone, doe meer kortere ritten en je krijgt veel kortere ritten, doe meer lange ritten en je krijgt meer lange ritten en dat zonder mod aanpassing
Ik doe ook alleen maar korte ritten, maar in de meeste plaatsen heb ik maar keus tussen 1/2 korte ritten(onder de 10 uur) terwijl ik er eerder minstens 4/5 had.