Euro Truck Simulator 2
Re: Euro Truck Simulator 2
Oh, ik kon hem niet op het forum vinden namelijk. Bedankt! 

Ik zag in de meest recente screenshotcontest weer iets ter sprake komen, het voortrekken van elkaar als het gaat om "werknemers" van fictieve bedrijven. Ik weet dat het hele VTC gedoe niet op dit forum besproken mag worden, maar ik neem aan dat een discussie rondom het hoe en wat wel mag?
Ik weet niet wat het hele VTC-wereldje inhoudt, maar wat er nu gaande is vindt ik er toch wel op lijken en ik zie nu al donkere wolken aan de horizon.
Ik weet niet wat het hele VTC-wereldje inhoudt, maar wat er nu gaande is vindt ik er toch wel op lijken en ik zie nu al donkere wolken aan de horizon.
Gebruik toch Photoshop, met je Paint...
-
- Lid
VTC's mogen inderdaad niet, gewoon voor de grap met de zelfde skins rijden lijkt me geen probleem. Zo lang er maar geen planning of vacatures komen enz. Nu snap ik dat veel mensen denken dat er vals gespeeld is bij het contest van juni. Maar aan de andere kan het was geen lelijke screen van de baas van de (net geen) vtc. Maar we zullen het zien bij de volgende contests.. 

ik zou ook niet weten wat een VTC is, ik geef alleen mensen die in mijn kleur willen rijden mijn kleuren weg, niks geen VTC, daar snap ik geen reed van 
ik heb ook niet gevraagd om op mij te stemmen, ik vind dat datsoort dingen wel eerlijk moeten, da's het leukste, niet dat ik me aangesproken voel hoor, Bart!!
PS: Kan iemand mij eens uitleggen wat een VTC nou inhoud wat ik zou niet weten wat het is, het enigste wat ik er van weet is dat het voor Virtual Truck Company staat... als dit in strijd is met de regels, dan graag over de PM
@JZrucking: Jou screen was ook mooi man

ik heb ook niet gevraagd om op mij te stemmen, ik vind dat datsoort dingen wel eerlijk moeten, da's het leukste, niet dat ik me aangesproken voel hoor, Bart!!
PS: Kan iemand mij eens uitleggen wat een VTC nou inhoud wat ik zou niet weten wat het is, het enigste wat ik er van weet is dat het voor Virtual Truck Company staat... als dit in strijd is met de regels, dan graag over de PM
@JZrucking: Jou screen was ook mooi man

Liever 6 die drinken, dan 8 die niet klinken!!!

Patch is nu ook mogelijk van 1.3.1 naar 1.4.8 zonder tussen patches.
maar ik heb de patch 1.4.6 of zo iets dus er zal niet veel verschil inzitten denk ik
met de vlam in de pijn 

patch 1.4.6 is een beta patch en 1.4.8 is een officiele (geen beta) patchJordan schreef:maar ik heb de patch 1.4.6 of zo iets dus er zal niet veel verschil inzitten denk ik
Truckboy een VTC is niet meer dan gewoon een bedrijfje waar je een baas hebt planners en chauffeurs en charters en je rijd gwn opdrachten met meestal een dezelfde combinatie dus trailer blijf je erbij houden. Als je meer wilt weten pm me dan ik heb bij veel vtc's gezeten en heb ers gehad :p
Over VTCs discussiëren is geen probleem, Bart.
Het is zoals jezelf reeds aanhaalt: Er mogen geen hele topics aan gewijd worden, waar dingen worden ingepland en alsof er in een echt bedrijf wordt gewerkt.
Mensen die dat wel zouden willen, maken daar meestal een apart forum rond.
De regel slaat dan vooral hierop, dat men niet gewoon promotie gaat maken voor hun forum/VTC.
Het is zoals jezelf reeds aanhaalt: Er mogen geen hele topics aan gewijd worden, waar dingen worden ingepland en alsof er in een echt bedrijf wordt gewerkt.
Mensen die dat wel zouden willen, maken daar meestal een apart forum rond.
De regel slaat dan vooral hierop, dat men niet gewoon promotie gaat maken voor hun forum/VTC.
Ik snap eigenlijk niet waarom die verboden is op ts.nl jullie verbieden zoveel dat veel mensen gewoonweg naar een ander forum gaan zoeken...