Euro Truck Simulator 2
Re: Euro Truck Simulator 2
Vers geïnstalleerd spel zonder mods hier, ook geen mogelijkheid tot bladeren op de nieuwe Iveco!
- danny 123
- Lid
hetzelfde heb totaal eigenlijk geen force feedback bij het sturen alleen effecten.ETS Rijder schreef:Hebben mensen die een Logitech G27 hebben,
ook het idee dat het sturen veranderd is in Versie 1.4?
Het stuurt bij mij nu veel lichter...
stuurt veel te licht
FFB slider helemaal naar rechts en dan je FFB afstellen met de rest van je sliders.
Ik heb wel in m'n Logitech software de centreerveer ingeschakeld en op 40% gezet, anders heb je onder de ~40km/h compleet geen FFB.
Ik heb wel in m'n Logitech software de centreerveer ingeschakeld en op 40% gezet, anders heb je onder de ~40km/h compleet geen FFB.
- danny 123
- Lid
heb ook constant dat me stuur trilt
Zet de slider van Terrein FFB een klein stukje van links af en de Motor FFB helemaal uit, dat zou het moeten fixen 

- danny 123
- Lid
thanks
Over welke Iveco hebben we het?Twinone020 schreef:ben ik met je eens in de Iveco heb ik slecht zicht in me linker spiegel meer mensen last van ?
Eens een DAF, altijd een DAF https://www.facebook.com/pages/Alex-zn-Truckfotografie/1469495776700036
-
- Lid
Dat is natuurlijk het eerste waar ik al aan gedacht had een nieuw spel starten zonder modsCalzone schreef:Vers geïnstalleerd spel zonder mods hier, ook geen mogelijkheid tot bladeren op de nieuwe Iveco!

-
- Lid
De nieuwe Iveco Hi WayAIM1977 schreef:Over welke Iveco hebben we het?

okéxander1986 schreef:De nieuwe Iveco Hi WayAIM1977 schreef:Over welke Iveco hebben we het?
Eens een DAF, altijd een DAF https://www.facebook.com/pages/Alex-zn-Truckfotografie/1469495776700036