Wat Wil je Later Worden?
Re: Wat Wil je Later Worden?
ik wil chauffeur worden bij een eigenrijder bij ons in het dorp maar zelf eigenrijder worden wil ik niet ik kan dat niet betalen nu en me kop staat er niet na veel te veel papier werk
Chemisch analist op het laboratorium
op moment in me 2e leerjaar, nog 2,5 jaar te gaan en dan heb ik me MBO IV diploma. Daarna mischien door naar HBO
op moment in me 2e leerjaar, nog 2,5 jaar te gaan en dan heb ik me MBO IV diploma. Daarna mischien door naar HBO
- stefboy897
- Lid
heb op eigenrijder gestemd maar mischien wil ik ook wel bij een bedrijf gaan werken als chauffeur. Dat is niet zo veel administratie enzo. In iedergeval vrachtwagenchauffeur!
Abonneer op m,n YT kanaal voor ets2 en andere games. https://www.youtube.com/channel/UCVCSiBQpmVSOjaEzt7xyC5w
Lampen aan!
Gordijn in de plooi!
Geen gelul!
Gas met dat spul!
Op links ENDOOORR!!
Lampen aan!
Gordijn in de plooi!
Geen gelul!
Gas met dat spul!
Op links ENDOOORR!!
Ik was eerst timmerman en werk nu momenteel al bijna 5 jaar als verreikermachinist en als de machine stil staat werk ik gewoon als timmerman.
Eigen rijder als al wat langer in het beroep zit!
aan het begin gewoon chauffeur in dienst (het lieft bij een wat kleiner bedrijf 5-Tot-15 Trucks)
aan het begin gewoon chauffeur in dienst (het lieft bij een wat kleiner bedrijf 5-Tot-15 Trucks)