skin scania bierings transport
Re: skin scania bierings transport
tegenwoordig is niet veel meer te vertrouwen dus daarom
maar is er niemand die voor mij een licktbak kan skinnen want als ik het moet doen komt het niet goed ik weet nog maar net hoe ik bijvoorbeeld mods moet installeren
hey bart kan je miss een een linkje neerzetten voor een programma die ik er voor nodig heb en miss een klein beetje uitleg en kan je ook een linkje voor een programma zodat ik mijn dashboard kan skinnen alvast bedankt
Ik zou zeggen; volg de skintutorial die ik heb gemaakt! Daar staat alle info inclusief links naar prgramma's
Gebruik toch Photoshop, met je Paint...
hey waar staat je skin toturail want ben al aan het zoeken geweest maar kan hem niet vinden
- DavidWouda
- Lid
Ik denk dat Bart deze bedoelt.
http://www.trucksimulators.nl/forum/vie ... 12&t=14118
http://www.trucksimulators.nl/forum/vie ... 12&t=14118
die programma kan ik niet downloaden als ik op die link klik staat er dat ik hem niet kan downloaden
maar ik heb liever een programma dat ik mijn dashboard of interieur kan skinnen interieur vind ik belangrijker omdat ik altijd interieur camera gebruik
Met photoshop kun je alles. Van een foto bewerken tot complete illustraties maken. Het is niet gemaakt om alleen lichtbakken en skins voor ETS2 te maken.
Kortom; Met Photoshop kun je ook interieurs skinnen. In de base.scs staat voor elke truck een aparte map "interior". Voor elke texture is een apart dds bestandje, die moeten los stuk voor stuk aangepast worden.
Kortom; Met Photoshop kun je ook interieurs skinnen. In de base.scs staat voor elke truck een aparte map "interior". Voor elke texture is een apart dds bestandje, die moeten los stuk voor stuk aangepast worden.
Gebruik toch Photoshop, met je Paint...
heb je miss een linkje van die photoshop ik heb alleen maar paint op mijn pc zitten maar moet je dan ook geen programma hebben om die scs files een soort van te oppenen in dat photoshop zegmaar