thanks alleen wel jammer dat je aan de gril niks kunt doen de echte heeft het onderste gedeelte ook geel
maar verder is deze wagen goed te skinnen
mvg jantej76
de skins of jantje76
Re: de skins of jantje76
Het is omdat je het zegt, het was me totaal niet opgevallen,
Groeten,
Freddy
Groeten,
Freddy
Inderdaad Freddy, t was mij ook niet opgevallen. Dus Jantje niet van wakker liggen kerel. T zijn weer super mooie skins, doe zo verder 

- martinderks1971
- Lid
jan blij om tezien dat je toch weer mooi skin hebt geplaatst en ook nog en hele mooi man en idd als jij het niet schreef wist ik niks van die grille
maar mooi skin weer
gr martin

maar mooi skin weer

gr martin
heb gister toch weer even wagentje gemaakt eentje waar ik nog wel eens zelf mee rij

mvg jantje76

mvg jantje76

Groeten,
Freddy
ben niet heel druk geweest met skinnen maar heb er toch weer paar gemaakt afgelopen periode

mvg jantje76

mvg jantje76

Ga alsjeblieft door met je mooie werk! Respect Jan,
Groeten,
Freddy
komt goed freddy weet dat ze waarschijnlijk niet met r serie's gereden hebben maar kan geen 4 serie vinden die mij aanstaat voor deze wagen moet er ergens een zijn die in de buurt komt ooit gehad hier maar volgens mij was die niet te skinnen dus nu maar 1 aan het maken op een r serie uit verveling

Ik snap het Jan, zo zit ik met de Scania 4x2 Europe Flyer, bestaat ook niet en de 6x4 Europe Flyer moet een 164L zijn, maar daar heb ik geen geschikte 164L kunnen vinden kerel, het gaat erom hoe mooi die word en deze is weer als vanouds MOOI!
Groeten,
Freddy
Groeten,
Freddy