als je spiegels aan doen dan loopt hij al langzaam, dus je zecht nu twee dingen
euro truck simulator 2 gaat waarschijnlijk veel meer geheugen innemen als de vorige truck simulators van europa
jij hebt één van die vorige versies en je zecht dat je deze makkelijk kan trekken, maar tegelijkertijd zeg je dat je pc er al moeite mee heeft als je de spiegels aan zet in 1 van de vorige versies (en ook als je er mods in stopt)
en heb jij 50 euro betaald voor ETS, dat is wel wat veel
ik heb hem voor ongeveer 29 euro
Euro Truck Simulator 2
Re: Euro Truck Simulator 2
Dat je 120 GB hdd hebt zegt niks. Ik heb zelf 2 van 1TB in zitten en 1 van 1.5TB dat zegt echt helemaal niks. Dat is alleen ruimte die je hebt op je pc om te gebruiken om digen op te slaan en te installeren. Dat het spel daar makkelijker van draait No Way. Zo als jij zegt 1GB werkgeheugen. Ik weet wel zeker dat je met 1GB nergens komt in ETS2.scaniadriver01 schreef:nouja...volgens mij begrijp jij mij niet....berr schreef:inderdaad, jij begrijpt het
en het is toch lochish dat je voor zo'n game geen oude computer kan gebruiken met weinig geheugen enz.
ze kunnen geen grote game gaan maken die veel geheugen inneemt en dan zeggen: hee, we zetten de grootte even lekker terug naar 1 gb
dan past hij op meer computers
1 gb werkgeheugen...daarmee bedoel ik niet de harde schijf.... ik bedoelde daarmee ram geheugen
ik heb 120 gb aan schijf ruimte..dus dat draait makkelijk.. alleen als ik de spiegels aan zet of ik heb mods geplaatst dan is mijn pc rete langzaam tot dat ik ze uitzet en de mods verwijder dan istie weer snel
en van spellen in delen kopen... 10 euro lijkt me redelijk...maar het is maar net hoe je er tegen aan kijkt...al shet spel goed onwikkeld is dan zou ik zeker alle delen kopen voor 10 euro per stuk... dus die prijs maakt me niks uit.. ik heb 50 euro neer getelt toen ETS net uit was.... dus als ze voor de zelfde prijs 5 delen hebt en allemaal met meer steden en al dat soort zaken waar je op vooruit gaat dan heb je een beter en grotere game voor net zo veel geld
Ik heb zelf 4GB Ram en bij ETS wil die wel eens schokken enzo... Laat zitten wat er te wachten staat bij ETS2. En met me 1GB videokaart.
- scaniadriver01
- Lid
nouja ieder zijn ding...
hebgeen zin in problemen ik wilde alleen mijn ideeen posten... en heeft geen zin om dan afte wijken wat wleke pc wel en niet kan...
dat is voor ieders algemeen en iedereen denkt dat zijn pc de best is en hou het daarbij...er zijn ook mensen in de wereld die gewoon een pc hebben om gewoon spellen op ste spelen en niet voor het beste gaan... mensen zoals ik
maar ik zal zwijgen hierover... ik heb geen zin in een confrontatie met de modenators over dit onderwerp want dat heeft totaal geen zin en is nergens goed hoor
hebgeen zin in problemen ik wilde alleen mijn ideeen posten... en heeft geen zin om dan afte wijken wat wleke pc wel en niet kan...
dat is voor ieders algemeen en iedereen denkt dat zijn pc de best is en hou het daarbij...er zijn ook mensen in de wereld die gewoon een pc hebben om gewoon spellen op ste spelen en niet voor het beste gaan... mensen zoals ik

maar ik zal zwijgen hierover... ik heb geen zin in een confrontatie met de modenators over dit onderwerp want dat heeft totaal geen zin en is nergens goed hoor
life is great when you drive a V8 and loud pipes save lifes
- Scaniaboyy8
- Lid
Videokaart en het geheugen daarvan, RAM en processor zijn de voornaamste factoren. Correct me if I'm wrong.

Scania R420 6X2 J. De Kleijn BV Venlo / Walkro Group
Ik geef geen aandacht aan requests via PB. Gelieve hier rekening mee te houden!
- ETS Rijder
- Ere-Lid
- Contacteer:
Dit is toch een heel ander onderwerp?!
Jullie praten niet eens over het onderwerp
---------------------
Leuk dat er weer een licentie bij komt,
ik zou ook nog willen dat er een licentie van Volvo komt
Nog maar effe afwachten
Jullie praten niet eens over het onderwerp

---------------------
ik zou ook nog willen dat er een licentie van Volvo komt

Nog maar effe afwachten

Heb je een vraag? Schroom niet om (ons) te vragen.
Hehe nee kloptETS Rijder schreef:Dit is toch een heel ander onderwerp?!
Jullie praten niet eens over het onderwerp![]()
---------------------
ik zou ook nog willen dat er een licentie van Volvo komt![]()
Nog maar effe afwachten

Zo als vermeld was een idee voor uitbreiden per land per cd. Het is ETS he Euro Truck Simulator. En EU heeft best wat landen. Dus als je 10 euro zou doen voor uitbreiding per land. Dan zit je echt ver boven 100 euro voor een game

En €50 voor ETS toen die uit was net? Dat hoor ik nu pas, ik betaalde hem zelf namelijk €29.95.
- scaniadriver01
- Lid
ik had um ergens bij bol.com besteld en kreeg um binnen op de dag van de release dus ja 50 euro inclusief verzend kosten
ik heb bij test drive unlimited dat ze het eiland hawai na hebben gemaakt van google maps... dus ja...maakt mij niet uit dat het meer cds zijn als je er qua spel maar wel veel op vooruit gaat... ze zouden er meer steden in moeten knallen dat je ook binnendoor kan rijden enzo al dat soort dingen
ik heb liever dat ik 50 tot 80 euro betaald voor een goed uitzient spel met veel gameplay enzo dan 10 euro voor ene spel dat je binnen een paar dagen laat staan een paar uur uitspeeld
ik heb bij test drive unlimited dat ze het eiland hawai na hebben gemaakt van google maps... dus ja...maakt mij niet uit dat het meer cds zijn als je er qua spel maar wel veel op vooruit gaat... ze zouden er meer steden in moeten knallen dat je ook binnendoor kan rijden enzo al dat soort dingen
ik heb liever dat ik 50 tot 80 euro betaald voor een goed uitzient spel met veel gameplay enzo dan 10 euro voor ene spel dat je binnen een paar dagen laat staan een paar uur uitspeeld
''ze zouden er meer steden in moeten knallen dat je ook binnendoor kan rijden enzo al dat soort dingen''
Laatst gewijzigd door berr op di 07 dec 2010, 16:53, 2 keer totaal gewijzigd.
-
- Lid
hi jongens,
Welke trucks heb je erin?
MVG,
Rockertje007
Welke trucks heb je erin?
MVG,
Rockertje007
- scaniadriver01
- Lid
geen idee welke maar ik denk zeker wel de scania renault en MAN want die staan al op de site van ets2