Oke
best vet dat er ook ts.com komt zo word misschien ts.nl ook nog wel iets beroemder.
ff oftopic: dit onder werp is wel een soort succes dat niemand daar anders opkomt
nou ben ik nog al nieuwschierig wat er zo al gebeurd 8ter de schermen gebeurd bij sites enzo.
dusik d8t laat ik dat nou is vragen aan ts.nl
ontopic: hoe oud zijn ongeveer de mods en beheerders ( hoef niet precies te weten als je dat om prive reden niet wil zeggen ofzo dat kan ook ) maar zijn ze boven de 16?
Haha, ik ben de jongste met 14, de rest is denk ik grotendeels rond 16/17 en dan heb je Phantom en Tristan nog die 20+ zijn
@jesitim:
Ik denk dat Frans en Duits wellicht in de verre verre toekomst wel te overwegen valt, maar voorlopig laten we het hierbij
Het waarschuwingensysteem staat beschreven in het reglement, maar meestal wordt er wel een straf bepaalt naar eigen inziens, omdat alles natuurlijk wel situatie-afhankelijk is
It is de boer lyke folle of de ko skiet of de bolle.
Ik zelf zie meestal als een pluspunt, hoe kun je immers nou beter weten wat de doelgroep wil, als je zelf in de doelgroep zit!!
Als je dat combineert met de meingen van het huidige team waar ik in zit, krijg je een prachtig recept, dat TS heet!
Jawel, dat wel, ook van vorige hosters van deze site voordat hij van ons werd, maar die worden eigenlijk altijd meteen van tafel geveegd
Wij hebben het nu goed -wat zeg ik, prachtig! - bij Knoth, en wat mij betreft blijven we daar altijd bij
Prima service, snel antwoord, alles top hoor