ow dat ken ook nog ja xd
maar dat is alleen kwestie van overskinnen:P
bedankt scaniaboy(Y)
Dennis(vogeltje93)zmod oefeningen
- vogeltje93
- Lid
- Berichten: 352
- Lid geworden op: vr 19 jun 2009, 14:13
- Locatie: gorinchem
Re: vogeltje93(dennis)zmodel oefeningen:P

Maupy1994 schreef: +1
maar hou nog wel van je hoor joël ... niks tegen yoeri zeggen anders wordt die weer boos dat ik vreemd gaa
- vogeltje93
- Lid
- Berichten: 352
- Lid geworden op: vr 19 jun 2009, 14:13
- Locatie: gorinchem
Re: vogeltje93(dennis)zmodel oefeningen:P
ben maar weer eens iets opnieuw gaan proberen want kom toch niet veel verder dan de betreffende onderdelen op de auto te zetten in zmod xd



komt nog andere dingen op eerst maar even proberen en kijken voor andere onderdeeltjes



komt nog andere dingen op eerst maar even proberen en kijken voor andere onderdeeltjes


Maupy1994 schreef: +1
maar hou nog wel van je hoor joël ... niks tegen yoeri zeggen anders wordt die weer boos dat ik vreemd gaa
- vogeltje93
- Lid
- Berichten: 352
- Lid geworden op: vr 19 jun 2009, 14:13
- Locatie: gorinchem
Re: vogeltje93(dennis)zmodel oefeningen:P
met de auto ben ik klaar heb hem nu ge uv mapt!(temisnte de onderdelen die ik er op gezet heb)
maar als ik dan euro truck start en de garage rond gaat naar de auto blijft het hangen en valt ie uit weet iemand hoe dat kan
heb hem gewoon opgeslagen als ets blabla en dan de pmg van de daf
en is er ook iemand die toevalig een trailer storage kan maken ?
D-Tec Flexitrailer for Euro Truck Simulator
dit zijn wat foto,s die ik gevonden had




zo niet is er iemand die er een kan maken dan?(de storage)
en dit is in iedergeval de tekst die in de readme staat maar ben zelf niet zo slim xd
Installation:
-------------
Trailer Storage:
@include "definition/flexie1.sii"
@include "definition/flexie2.sii"
@include "definition/flexic1.sii"
@include "definition/flexic2.sii"
@include "definition/flexic3.sii"
@include "definition/flexic4.sii"
@include "definition/flexic5.sii"
@include "definition/flexic6.sii"
@include "definition/flexir1.sii"
@include "definition/flexir2.sii"
@include "definition/flexir3.sii"
@include "definition/flexir4.sii"
@include "definition/flexir5.sii"
@include "definition/flexir6.sii"
@include "definition/flexit1.sii"
@include "definition/flexit2.sii"
@include "definition/flexit3.sii"
@include "definition/flexit4.sii"
@include "definition/flexit5.sii"
@include "definition/flexit6.sii"
Cargo Storage:
@include "cargo/flexi0.sii"
@include "cargo/flexi1.sii"
Companys (all from Standard Container):
in_cargo[]: cargo.permanent.flexi0
in_cargo[]: cargo.permanent.flexi1
out_cargo[]: cargo.permanent.flexi0
out_cargo[]: cargo.permanent.flexi1
__________________________________________________ dan hoor ik dat ook heel graag
maar als ik dan euro truck start en de garage rond gaat naar de auto blijft het hangen en valt ie uit weet iemand hoe dat kan

heb hem gewoon opgeslagen als ets blabla en dan de pmg van de daf
en is er ook iemand die toevalig een trailer storage kan maken ?
D-Tec Flexitrailer for Euro Truck Simulator
dit zijn wat foto,s die ik gevonden had




zo niet is er iemand die er een kan maken dan?(de storage)
en dit is in iedergeval de tekst die in de readme staat maar ben zelf niet zo slim xd
Installation:
-------------
Trailer Storage:
@include "definition/flexie1.sii"
@include "definition/flexie2.sii"
@include "definition/flexic1.sii"
@include "definition/flexic2.sii"
@include "definition/flexic3.sii"
@include "definition/flexic4.sii"
@include "definition/flexic5.sii"
@include "definition/flexic6.sii"
@include "definition/flexir1.sii"
@include "definition/flexir2.sii"
@include "definition/flexir3.sii"
@include "definition/flexir4.sii"
@include "definition/flexir5.sii"
@include "definition/flexir6.sii"
@include "definition/flexit1.sii"
@include "definition/flexit2.sii"
@include "definition/flexit3.sii"
@include "definition/flexit4.sii"
@include "definition/flexit5.sii"
@include "definition/flexit6.sii"
Cargo Storage:
@include "cargo/flexi0.sii"
@include "cargo/flexi1.sii"
Companys (all from Standard Container):
in_cargo[]: cargo.permanent.flexi0
in_cargo[]: cargo.permanent.flexi1
out_cargo[]: cargo.permanent.flexi0
out_cargo[]: cargo.permanent.flexi1
__________________________________________________ dan hoor ik dat ook heel graag

Maupy1994 schreef: +1
maar hou nog wel van je hoor joël ... niks tegen yoeri zeggen anders wordt die weer boos dat ik vreemd gaa
- vogeltje93
- Lid
- Berichten: 352
- Lid geworden op: vr 19 jun 2009, 14:13
- Locatie: gorinchem
Re: vogeltje93(dennis)zmodel oefeningen:P
is er iemand die aub me stap voor stap ofzo kan uitleggen hoe en wat ik moet doen nadat ik een onderdeel in zmod gedaan heb ge uv mapt en opgeslagen
zodat ik hem uiteindelijk ook echt daad werkelijk in het spel krijg
hoop dat iemand me beetje verder op weg kan helpen
zodat ik hem uiteindelijk ook echt daad werkelijk in het spel krijg
hoop dat iemand me beetje verder op weg kan helpen


Maupy1994 schreef: +1
maar hou nog wel van je hoor joël ... niks tegen yoeri zeggen anders wordt die weer boos dat ik vreemd gaa
- vogeltje93
- Lid
- Berichten: 352
- Lid geworden op: vr 19 jun 2009, 14:13
- Locatie: gorinchem
Re: vogeltje93(dennis)zmodel oefeningen:P
mappen is toch eigelijk gewoon de kleuren toevoegen op de auto in de material .. ? of moet er nog meer gebeuren en daarna natuurlijk ook de er bij gezette onderdeel kleur geven neem ik aan of heb ik het nu fout beetje hulp is niet verkeerd
in 3d is makelijk nu ng eens leren hoe ik hem het werkend krijg in het spel ondertussen wel noppenleer rood gemaakt

in 3d is makelijk nu ng eens leren hoe ik hem het werkend krijg in het spel ondertussen wel noppenleer rood gemaakt


Maupy1994 schreef: +1
maar hou nog wel van je hoor joël ... niks tegen yoeri zeggen anders wordt die weer boos dat ik vreemd gaa
Re: vogeltje93(dennis)zmodel oefeningen:P
Mappen is hem in game krijgen
de onderdelen dat er nog niet opstonden in dds files steke dit is mappe.
Jij steekt gewoon kleur in je truck en dat is NIET mappen

Jij steekt gewoon kleur in je truck en dat is NIET mappen

Re: vogeltje93(dennis)zmodel oefeningen:P
Mappen is hem niet ingame krijgen,, Mappen is de kleuren die nog niet toegewezen zijn Uv Mappen
Kleuren aan onderdelen toevoegen heet propertien. Als je iets zegt check dan wel of je het weet voor je het zegt
Kleuren aan onderdelen toevoegen heet propertien. Als je iets zegt check dan wel of je het weet voor je het zegt

- Scaniaboyy8
- Lid
- Berichten: 1649
- Lid geworden op: ma 19 okt 2009, 19:21
- Locatie: Het lekker verwarmde waterbed van TS.nl!
Re: vogeltje93(dennis)zmodel oefeningen:P
Nee tegen jou.
"Is dit tegen ik?"


"Is dit tegen ik?"






Scania R420 6X2 J. De Kleijn BV Venlo / Walkro Group
Ik geef geen aandacht aan requests via PB. Gelieve hier rekening mee te houden!