Anihilation's verhalen

Maak hier een eigen blog aan.
Plaats reactie
Anihilation
Ere-Lid
Ere-Lid
Contacteer:

Re: Anihilation's verhalen

Bericht door Anihilation »

daar heb je een punt ;)
morgen komt hoofdstuk 5, die schrijf ik op school.
Voetje voor voetje, zo kom je verder!

Afbeelding

Afbeelding
D-saffier
Lid
Lid

Bericht door D-saffier »

Dit is echt leuk om te lezen!
Specs.
Manufacturer:DELL
Processor:Intel(R) Core(TM) 2CPU 6600 @ 2.40 GHz
Memory:8.2GB RAM
Hard Drive:2 x 250 GB
Video Card:NVIDIA GeForce GT 520 2.1 GB
Monitor:Dell 1908FP
Sound Card:NVIDIA High Defenition Audio
Wheel:thrustmaster rgt ffb
Anihilation
Ere-Lid
Ere-Lid
Contacteer:

Ik probeer het morgen voor elkaar te boksen dat ik hem kan schrijven, ik heb gewoonweg geen tijd gehad. Mijn excuses aan hen die wachten!

Afbeelding

Afbeelding
Anihilation
Ere-Lid
Ere-Lid
Contacteer:

My lord, ik heb eindelijk wat ruimte op school. ik heb het de laatste paar weken zo ontieglijk druk gehad, dat willen jullie niet weten. hetvolgende hoofdstuk schrijf ik morgen, erewoord. Ik hoop dat jullie het nog niet kwijt zijn? :p

Afbeelding

Afbeelding
Casefahrer

Bericht door Casefahrer »

Ahh we kunnen het toch terug lezen wnr komt er een boek uit ;)
Anihilation
Ere-Lid
Ere-Lid
Contacteer:

Hoofdstuk 5: From A Friend
Over de Franse wegen reed een Scania met tankwagen de horizon tegemoet. Het begon te schemeren. De Red Hot Chili Peppers schalde door de surround speakers en de koffiemachine pruttelde. Henk was in zijn nopjes. Een lege weg, een heldere avond en zijn favoriete muziek bij de hand. De cd wisselaar had ruimte voor 12 cd’s. En als hij behoefte had aan een grote lading nieuwe muziek, kon hij altijd zíjn USB stick inpluggen. Henk reed zo nog een fors stuk door, tot net onder Parijs. Hij zou buiten Parijs rusten en de volgende dag doorrijden naar BASF. Hij zou Simon daar ontmoeten, hij keek er naar uit. Maar nu eerst slapen, dacht hij. Tanden schuren en pitten. Maar zijn rust was van korte duur.

Henk lag net twee uur in zijn bed toen zijn mobiele telefoon ging. “Godmiljaar, wie belt er nou op zo’n onchristelijk tijdstip”. Hij werkte zich onhandig richting de rand van zijn bed en hees zich richting zijn stoel. Hij nam de telefoon aan die in de carkit stond.
“Met Henk”
“He Henk, met Jeroen”
“Ik wil best vriendelijk zijn, maar je hebt me vol uit m’n nist gebeld. Wat is er zo dringend?”
Jeroen was Henk zijn vaste monteur. Hij ging altijd naar Jeroen als er wat scheelde aan zijn truck. Hij kende elk boutje, leidinkje en smeernippeltje die op dat ding zat. Hij was een echte kunstenaar met trucks en hun motoren.
“Nou, er is hier zojuist een brief aangekomen die aan jou geadresseerd is. Jouw naam staat er op, en het is “From A Friend”.
“Wat?”, zei Henk onbegrijpend.
“Ja, ik weet het ook niet. Ik heb hem niet open gemaakt, hij is aan jou geadresseerd. Maar ik vond het al zo vreemd dat er bij ons op de zaak een brief binnen wordt gegooid die aan jou geadresseerd is.”
“Woah wacht eens even”, zei Henk, “ wat doe jij zo laat nog op de zaak? En waarom word er net een brief door de brievenbus geschoven?”
“Ik ben hier omdat Stefan net binnen kwam met zijn truck, het was een spoedgeval aangezien hij een spoedrit heeft. Net toen ik aankwam, reed er een auto van het terrein af. Ik deed de deur open en trapte op die brief. Ik neem aan dat de persoon in die auto die brief hier bezorgd heeft. Wat wil je dat ik er mee doe?”
“Bewaar hem maar goed totdat ik terug thuis ben. Ik vind dit behoorlijk eigenaardig.”
“Is goed Henk, sorry dat ik je wakker belde, maar ik vond dat je dit moest weten.”
“Is in orde joh, nog bedankt voor dat installeren van die nieuwe media hardware. Ik heb er enorm veel plezier van.”
“Ach, zonder dank joh”, zei Jeroen, “vaste klanten klusje hej”
“Haha, ik spreek je nog wel, ik ga mijn tukkie hervatten!”
“Is goed, tot kijk ej” en de verbinding werd verbroken.

Het zat Henk niet lekker. Waarom werd er een brief van hem bezorgd bij zijn vaste garage en niet gewoon bij hem thuis. En waarom zou die in het holst van de nacht zijn bezorgd? Dit kon nooit goed zijn, dacht hij. De rest van de nacht deed hij vrijwel geen oog meer dicht, hij was te druk bezig met piekeren. Toen de zon aan de horizon verscheen, lag Henk net een uurtje te slapen. Niet veel later werd hij wakker van het licht dat door zijn gordijntjes scheen. Gebroken ging hij op de rand van zijn bed zitten. Wat een baggernacht.

Afbeelding

Afbeelding
cojones
Leiding Engelse Site
Leiding Engelse Site

Bericht door cojones »

Geweldig man :thumbup:
blijf doorgaan
Bram van der Leij
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht door Bram van der Leij »

Mee eens :mrgreen:
scaniaforlive
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht door scaniaforlive »

ik vind het een mooi verhaal al heb ik hoofdstuk 5 allen gelezen ik wil meer lezen. :thumbup:
Euro Truck Simulator 2 - V 1.4.8
--------------------------------
Loud Pipes Save Lives
My Sport Is Transport
Afbeelding
Anihilation
Ere-Lid
Ere-Lid
Contacteer:

Morgen mischien het volgende deel ;)

Ik moet ze maar eens gaan bundelen, dit wordt een onoverzichtelijke bende zo. Ik zal eens voor een oplossing kijken.

Afbeelding

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Persoonlijke Blog”