Ik ben blij dat ik het spel gekocht hebt.
ik heb de collectors edition gekocht in Duitsland en die was 50 cent duurder dan de gewone versie in Nederland.
en ik denk dat iedereen vergeten is hoe de eerste versie van ETS2 was.
en dat het spel groot geworden is door de modders en skinners.
en ik hoop dat hetzelfde met ATS ook gaat gebeuren.
en er zijn al een aantal mensen mee bezig.
het spel is net nog geen 3 weken oud en ik ga het een eerlijke kans geven.
American Truck Simulator
-
- Lid
Re: American Truck Simulator
zo kan je over veel spellen bezig zijn, 1st-person shooters zijn ook allemaal hetzelfde, sim games zijn allemaal hetzelfde, voetbal games zijn allemaal hetzelfde,...
mijn opinie, toch niet, steeds weer nieuwe technologie, nieuwe uitdagingen, nietwe settings en dergelijke.
Zoals Willy al schrijft, geef elk spel een kans.
Taz
mijn opinie, toch niet, steeds weer nieuwe technologie, nieuwe uitdagingen, nietwe settings en dergelijke.
Zoals Willy al schrijft, geef elk spel een kans.
Taz
Ben ik het helemaal mee eens heren, gr. jojo 

-
- Lid
Geweldige foto DaStig
DaStig the master is in da house
ATS lijkt mij wel leuk maar helaas steam only

ATS lijkt mij wel leuk maar helaas steam only

Wie geen fouten maakt in het leven zal nooit leren en verder komen.
Steam only dat kan een probleem zijn voor sommige mensen.
ik had ook geen steam en ik heb er verder ook niks mee maar voor dit spel toch maar een account aangemaakt.
en je merkt er verder niks van , ben er ook niet ziek van geworden.
en anoniem ben je toch niet meer op internet , dus daar hoef je het ook niet voor te laten.
maar we leven gelukkig in een vrij land dus iedereen mag nog zelf bepalen wat hij wel of niet wilt.
ik had ook geen steam en ik heb er verder ook niks mee maar voor dit spel toch maar een account aangemaakt.
en je merkt er verder niks van , ben er ook niet ziek van geworden.

en anoniem ben je toch niet meer op internet , dus daar hoef je het ook niet voor te laten.
maar we leven gelukkig in een vrij land dus iedereen mag nog zelf bepalen wat hij wel of niet wilt.
Voor mij is het een definitieve nee en eigenlijk was dat het al, de reden is dat je nu erg lekker wordt gemaakt en nog een DLC Arizona gratis krijgt.
Maar straks moet je de andere staten DLC's gaan betalen en Amerika heeft nogal wat staten (50), stel ze gaan 5 euro per stuk kosten dat wordt dan 250 euro aftikken voor ATS in de loop der jaren.
Natuurlijk kan je een staat denken over te slaan maar wat als die staat nodig is om een andere staat te verbinden, hier is goed over nagedacht en je zult zien dat je straks alle staten moet gaan kopen.
Vanuit SCS gezien snap ik dit verdienmodel helemaal maar voor mij gaat dat hem toch echt niet worden, ik had het graag anders gezien maar het is zoals het is.
Maar straks moet je de andere staten DLC's gaan betalen en Amerika heeft nogal wat staten (50), stel ze gaan 5 euro per stuk kosten dat wordt dan 250 euro aftikken voor ATS in de loop der jaren.
Natuurlijk kan je een staat denken over te slaan maar wat als die staat nodig is om een andere staat te verbinden, hier is goed over nagedacht en je zult zien dat je straks alle staten moet gaan kopen.
Vanuit SCS gezien snap ik dit verdienmodel helemaal maar voor mij gaat dat hem toch echt niet worden, ik had het graag anders gezien maar het is zoals het is.
Wie geen fouten maakt in het leven zal nooit leren en verder komen.
Mijn idee Polar !Polar schreef:Voor mij is het een definitieve nee en eigenlijk was dat het al, de reden is dat je nu erg lekker wordt gemaakt en nog een DLC Arizona gratis krijgt.
Groeten Skyhook.
-
- Lid
Er zijn er altijd pro en contra, wat je koopt beslis je zelf, of je steam neemt of niet beslis je ook zelf maar om steeds te prediken dat je steam niet gaat nemen en ATS niet koopt begint wel afgezaagd te geraken jongens, staat het je niet aan, blijf dan uit de ATS topics enblijf bij ETS
Ik respecteer ieders beslissing, beginnen jullie dan SCS eens te respecteren in hun beslissing.
Ik respecteer ieders beslissing, beginnen jullie dan SCS eens te respecteren in hun beslissing.