Ik gebruik ook Physic mod v1.7 en heb er geen probleem mee.Zal wel aan een andere mod liggen.Marcel20vt schreef:Ik heb hier van iemand op het forum de volgende gekregen realistic physics mod v1.7
Nu doet het spel nog niet
Het lijkt dat deze update niet goed er zijn veel mensen die de update doen
Het spel niet werkt vind dit wel heel vervelend?
Is er ook een oplossing voor
Ik wordt gezegt weer opnieuw beginnen dat is toch niet de oplossing?
Patch 1.3.0
-
- Lid
Re: Patch 1.3.0
"Onze lieve Heer heeft vreemde kostgangers."
"Da's niet erg. Maar de meesten hebben een rijbewijs en da's wél erg..."
"Da's niet erg. Maar de meesten hebben een rijbewijs en da's wél erg..."
Sinds ik 1.3.1 heb laggt mn game steds erger.
De eerste dag ging goed, nu de tweede kan ik doen wat ik wil maar hij blijft laggen.
altijd graffics HOOG. doet ie normaal.
Waarlicht het nu aan?
De eerste dag ging goed, nu de tweede kan ik doen wat ik wil maar hij blijft laggen.
altijd graffics HOOG. doet ie normaal.
Waarlicht het nu aan?
Liever 8 klappen, dan 6 die het niet snappen!
Thanx Jbsystems.
Member of the A & S Cargo Group.
Thanx Jbsystems.
test eens met graphics een stapje lager ....
Zelfde resultaat, heb het net kunnen fixen, pc was beetje 'moe'LRT schreef:test eens met graphics een stapje lager ....
Thanx Jbsystems.
Thanx Jbsystems.
wat ik ondertussen ook al merkte is dat je zeker moet zorgen voor genoeg koeling.
mensen zoals ik die op een laptop spelen kunnen de boel wel eens overhitten omdat de uitlaat niet vrij zit
zo merkte ik dat bij een temperatuur tussen 60 en 70 graden het spel zeer veel lagt en dreigt te crashen
ik besef dat er hier een aantal mensen een "deu euh" gevoel gana krijgen bij het lezen maar ben zeker dat er evenveel plots beter gaan weten
mensen zoals ik die op een laptop spelen kunnen de boel wel eens overhitten omdat de uitlaat niet vrij zit
zo merkte ik dat bij een temperatuur tussen 60 en 70 graden het spel zeer veel lagt en dreigt te crashen
ik besef dat er hier een aantal mensen een "deu euh" gevoel gana krijgen bij het lezen maar ben zeker dat er evenveel plots beter gaan weten

De laptops die ik tot nu toe heb gehad zitten ook stuk voor stuk onlogisch in elkaar. Allemaal hadden ze luchttoevoer aan de onderkant. Oké, in theorie staat zo'n ding op rubberen dopjes op een vlak oppervlak. Maar fabrikanten weten toch ook dat zo'n ding bij mensen op schoot wordt gezet en zo totaal geen luchttoevoer meer heeft?LRT schreef:wat ik ondertussen ook al merkte is dat je zeker moet zorgen voor genoeg koeling.
Gebruik toch Photoshop, met je Paint...
Zoals bart zegt de fabrikant houd er geen rekening mee. Ik zit meestal op de bank met mn laptop op schoot, of ik lich in bed.Bart schreef:De laptops die ik tot nu toe heb gehad zitten ook stuk voor stuk onlogisch in elkaar. Allemaal hadden ze luchttoevoer aan de onderkant. Oké, in theorie staat zo'n ding op rubberen dopjes op een vlak oppervlak. Maar fabrikanten weten toch ook dat zo'n ding bij mensen op schoot wordt gezet en zo totaal geen luchttoevoer meer heeft?LRT schreef:wat ik ondertussen ook al merkte is dat je zeker moet zorgen voor genoeg koeling.
Maar als ik met mn stuur bezig ga zet ik mn laptop al snel op een stapel boeken want anders staat het beeld te laag..
Als we zo kijken kan je het beste een Desktop (er by) nemen
Thanx Jbsystems.
Thanx Jbsystems.
ben ook van plan om nog een desktop te installeren maar voorlopig zal het op deze manier moeten
even ontopic: sinds de installatie van 1.3.1 is er echt een verbetering ivm de stabiliteit. ik weet zelf niet aan wat het ligt maar de lag is serieus afgenomen.
wanneer ik in de nacht in de regen rij is de lag compleet weg
even ontopic: sinds de installatie van 1.3.1 is er echt een verbetering ivm de stabiliteit. ik weet zelf niet aan wat het ligt maar de lag is serieus afgenomen.
Ik heb soms lagg als ik in cabine zit.LRT schreef:ben ook van plan om nog een desktop te installeren maar voorlopig zal het op deze manier moeten
Maardan gooi ik interieur mod weg.
Zelf zie ik weinig verbeteringen, je kan mods kiezen, gewicht, in route advisor wat verandert en paar linces meer niet?
Thanx Jbsystems.
Thanx Jbsystems.
- scaniav8boy
- Lid
- Contacteer:
ik heb de patch 1.3.1 gedownload maar mijn truck bleef alleen achteruit rijden
zoals ook al gezegt werd bij 1 van de onderwerpen hiero en die tips heb ik ook
gebruikt maar het wou niet helemaal en nu speel ik weer 1.2.5 omdat die andere
patch niet wilde dus ik hoop dat er gauw een nieuwe komt.
zoals ook al gezegt werd bij 1 van de onderwerpen hiero en die tips heb ik ook
gebruikt maar het wou niet helemaal en nu speel ik weer 1.2.5 omdat die andere
patch niet wilde dus ik hoop dat er gauw een nieuwe komt.
als het niet kan zoals het moet dan moet het zoals het kan