Ik gebruik als controller een logitech wingman rumblepad (het is al een oudje) en met de rechter stick geef je gas en dan rijdt hij weg maar vervolgens remt hij weer en dat zo keer op keer de vesnellingsbak staat op autojztrucking schreef:rovado schreef:Ik heb hem gekocht voor het vrije rijden. Alleen mijn gamepad werkt niet naar behoren dus ik hoop op een update
Wat werkt niet?
Meningen
Re: Meningen
-
- Lid
rovado schreef:Ik gebruik als controller een logitech wingman rumblepad (het is al een oudje) en met de rechter stick geef je gas en dan rijdt hij weg maar vervolgens remt hij weer en dat zo keer op keer de vesnellingsbak staat op autojztrucking schreef:rovado schreef:Ik heb hem gekocht voor het vrije rijden. Alleen mijn gamepad werkt niet naar behoren dus ik hoop op een update
Wat werkt niet?
Ooh, ik zou niet weten wat er aan te doen is.. :I
heb ik ook af en toe waarschijnlijk heb je hem dan op de handrem staanrovado schreef:Ik gebruik als controller een logitech wingman rumblepad (het is al een oudje) en met de rechter stick geef je gas en dan rijdt hij weg maar vervolgens remt hij weer en dat zo keer op keer de vesnellingsbak staat op autojztrucking schreef:rovado schreef:Ik heb hem gekocht voor het vrije rijden. Alleen mijn gamepad werkt niet naar behoren dus ik hoop op een update
Wat werkt niet?
met optrekken heeft ie genog kracht om vooruit te komen maar al ie overschakelt niet meer.
- Xantho de Bruijn
- Lid
Hallo, ik heb even een vraagje,
Heeft iemand voor mij een base.scs bestand van STDS?
Heeft iemand voor mij een base.scs bestand van STDS?
Liever 6 knallen, dan 8 plofjes! Scania \8/
- ETS Rijder
- Ere-Lid
- Contacteer:
Waarom?
Kan je het niet openen?
Wat is dan precies je probleem?
Kan je het niet openen?
Wat is dan precies je probleem?
Heb je een vraag? Schroom niet om (ons) te vragen.
Ik vind het eigenlijk een saai spel - Kheb het na aankoop een weekje of 2 gespeeld en nu ..
-
- Lid
Ik vindt dat scs software goed zijn best heeft gedaan op deze simulator.
Er zijn veel goede ontwikkelingen te zien:
De geluiden zijn beter dan ooit tevoren(behalve de handrem maakt nog geen geluid).
Ze hebben het mogelijk gemaakt zonder externe programmas assen te gebruiken om te kijken.
Het hele physische gedrag van de truck vind ik realistischer dan voor heen.
Een leuke functie die je uit je deur laat kijken als je ver genoeg naar links kijkt.
Ik vindt het een geslaagde simulator
Er zijn veel goede ontwikkelingen te zien:
De geluiden zijn beter dan ooit tevoren(behalve de handrem maakt nog geen geluid).
Ze hebben het mogelijk gemaakt zonder externe programmas assen te gebruiken om te kijken.
Het hele physische gedrag van de truck vind ik realistischer dan voor heen.
Een leuke functie die je uit je deur laat kijken als je ver genoeg naar links kijkt.
Ik vindt het een geslaagde simulator
ik heb de code dat je het spel voor niks hebt dan heb je het hele spelmaxieboy schreef:Ik ga hem kopen, alleen voor de free drive.
- ETS Rijder
- Ere-Lid
- Contacteer:
Dat heet ook wel een 'illegale' versie van het spel hebben.aalders14 schreef:ik heb de code dat je het spel voor niks hebt dan heb je het hele spelmaxieboy schreef:Ik ga hem kopen, alleen voor de free drive.
Je weet dat het hier niet ondersteund wordt op TruckSimulators
Heb je een vraag? Schroom niet om (ons) te vragen.
- RB1110
- Lid
- Contacteer:
Ik vind dat je het spel wel moet kopen. Want dat is eerder gezegd dat SCS in geld problemen zit. Dus dan komen ze ook aan geld.
HAVO: Half Afgemaakte Voortgezet Onderwijs.
Gave radiozender: https://eurotruckradio.com/
Die is gemaakt toen de multiplayer van ETS2 een beetje bekend werd.
Gave radiozender: https://eurotruckradio.com/
Die is gemaakt toen de multiplayer van ETS2 een beetje bekend werd.