Scania Truck Driving | Simulator Game
Re: Scania Truck Driving | Simulator Game
vinden jullie ook niet dat het sturen beter mag zijn met toetsenbord.zal dat niet beter zijn in ets2
ik denk niet dat dat veranderd gaat worden en ik vindt het eerlijk gezegd best prettig, maar ja ik gebruik dan weer toetsenbord en muis :p
- truckstyling
- Lid
Zeker een gaaf spel, alleen bij het scania demo center zijn er van die kleine weggetjes die geblokkeerd zijn, kan je daar later nog rijden als je een aantal punten hebt bereikt of is dit alleen in de demo versie en zijn deze vrij gegeven bij de gekochte versie?
Dutch truckstyling forever BR-VN-33
- Dannyboy1861995
- Lid
In de full versie kan ik alleen om die parkeerplaats en die ronde baan, niet op de zandwegen erom heen en die ergens in het midden.truckstyling schreef:Zeker een gaaf spel, alleen bij het scania demo center zijn er van die kleine weggetjes die geblokkeerd zijn, kan je daar later nog rijden als je een aantal punten hebt bereikt of is dit alleen in de demo versie en zijn deze vrij gegeven bij de gekochte versie?
Misschien kan je er wel heen rijden over het gras of zo... Nooit geprobeerd...
Hella Holla Baby Cola!
-
- Lid
Ik heb windows vista maar hij loopt aardig moeilijk op gemiddeld.. Heeft iemand nog wat suggesties? Zodat de game er ook mooi uit ziet met de zon de schaduwen?
Nou ja, wat ik doe is meestal de schaduwen uitzetten. Dat helpt wel om het spel iets minder haperig te laten lopen.
-
- Lid
Niels97 schreef:Nou ja, wat ik doe is meestal de schaduwen uitzetten. Dat helpt wel om het spel iets minder haperig te laten lopen.
Oke.ik zou een kijkdn heb namelijk al veel geprobeerd!
- Davy.de.Fauw
- Lid
op de hoogste instellingen is de game echt fantastisch, maar als je hem lager moet zetten valt het toch best tegen, terwijl GTS op de lage instellingen wel mooi blijft.... dit vind ik echt jammer
-
- Lid
ja klopt! maar ik heb alle games van scs hoogste resolutie alles hoogst en dan STD moet ik op laag/gemiddeld spelen.. als dat bij ets2 maar niet zo is!Davy.de.Fauw schreef:op de hoogste instellingen is de game echt fantastisch, maar als je hem lager moet zetten valt het toch best tegen, terwijl GTS op de lage instellingen wel mooi blijft.... dit vind ik echt jammer
Inderdaad, het valt mij ook tegen, ik neem nog maar even geen afscheid van GTS.