Screenshot. In Progress
Re: Screenshot. In Progress
Mooi stuur .
- frisianbear
- Lid
Zo heb mijn R620 6x4 gemodefyed naar de nieuwe R730 6x2(is gewoon een fantasie de echte ziet er hier en daar wat anders uit) en heb achterop het een en ander veranderd om er een twinsteer van te kunnen maken want met de oude spatborden ging het niet omdat tijdens het sturen de wielen er dwars doorheen gingen dus niet goed.
Vandaar de kleine aanpassing, ook gelijk het chassis ingekort en een andere achterbumper geplaatst en die pas gemaakt ten opzichte van chassis en spatborden en
daarna alles weer gemapt en dit is het resultaat tot zover.
Het geheim van de twinsteer heb ik ondekt op een wagen die littleG gemaakt/modefyed heeft (die ik ondertussen gedelete heb dus hij staat nergens meer) en als je het eenmaal weet is het niet zo moeilijk maar je moet het wel even weten en het kan alleen in ZMod dus voor wagens met gesloten PMG gaat het niet.
Vandaar de kleine aanpassing, ook gelijk het chassis ingekort en een andere achterbumper geplaatst en die pas gemaakt ten opzichte van chassis en spatborden en
daarna alles weer gemapt en dit is het resultaat tot zover.
Het geheim van de twinsteer heb ik ondekt op een wagen die littleG gemaakt/modefyed heeft (die ik ondertussen gedelete heb dus hij staat nergens meer) en als je het eenmaal weet is het niet zo moeilijk maar je moet het wel even weten en het kan alleen in ZMod dus voor wagens met gesloten PMG gaat het niet.
Laatst gewijzigd door frisianbear op ma 19 apr 2010, 14:32, 1 keer totaal gewijzigd.
egt mooi man
Hele dag met deze conversion uit orgineel van 18WOS: Extreme Trucker
Peterbilt 379
Volgende stap: Velgen en visor in interieur
Peterbilt 379
Volgende stap: Velgen en visor in interieur
- longlinerV8
- Lid
bezig met j.kunath transport