Als ik zello op mn pc heb hoor ik jullie gewoon praten,
maar op mn phone hoor ik niks en staat er dat ik gemiste berichten heb.
kanaal 19 op zello voor ets2 rijders
Re: kanaal 19 op zello voor ets2 rijders
Liever 8 klappen, dan 6 die het niet snappen!
Thanx Jbsystems.
Member of the A & S Cargo Group.
Thanx Jbsystems.
Member of the A & S Cargo Group.
is er een nieuw wachtwoord ofzo
- stefboy897
- Lid
volgens mij niet ik heb er nog geen problemen mee gehad het is de laatste tijd alleen wel rustig op zello dus das wel jammer. Mischien kun je de eigenaar van het kanaal ff een pm sturen ofzopybe schreef:is er een nieuw wachtwoord ofzo
Abonneer op m,n YT kanaal voor ets2 en andere games. https://www.youtube.com/channel/UCVCSiBQpmVSOjaEzt7xyC5w
Lampen aan!
Gordijn in de plooi!
Geen gelul!
Gas met dat spul!
Op links ENDOOORR!!
Lampen aan!
Gordijn in de plooi!
Geen gelul!
Gas met dat spul!
Op links ENDOOORR!!
nee ww is nog steeds eurotrucker zoals altijd ik ben af en toe ook wel nog wel is op zello
en dan is het gewoon rustig als ik een x hoi zeg xD
en dan is het gewoon rustig als ik een x hoi zeg xD
Ik zat er vanmiddag nog even op, staat er dat er 4 mensen online zijn , krijg alleen geen antwoord 

ik probeer het vandaag ook.
nu op PC geinstallerd en weer op mijn iPhone
ik kom niet online al hijman maar als koehij
let daar even op. voor dat ik gezeur over krijg dat ik niet bij trucksimulators.nl zit.
nu op PC geinstallerd en weer op mijn iPhone
ik kom niet online al hijman maar als koehij
let daar even op. voor dat ik gezeur over krijg dat ik niet bij trucksimulators.nl zit.
- stefboy897
- Lid
Klopt heb ik ook wel is maar soms ben ik ook wel online als ik ff naar beneden ben of op me iPod radio aan het luisteren ben of in iedergeval niet door heb dat er wat word gezegdglenn2211 schreef:Ik zat er vanmiddag nog even op, staat er dat er 4 mensen online zijn , krijg alleen geen antwoord
Abonneer op m,n YT kanaal voor ets2 en andere games. https://www.youtube.com/channel/UCVCSiBQpmVSOjaEzt7xyC5w
Lampen aan!
Gordijn in de plooi!
Geen gelul!
Gas met dat spul!
Op links ENDOOORR!!
Lampen aan!
Gordijn in de plooi!
Geen gelul!
Gas met dat spul!
Op links ENDOOORR!!
-
- Lid
hallo kun je zello ook op je mobiel downloaden en dan praten via zello als dat mogelijk is ga ik het ook downloaden
hey iedereen
ik zit sinds gisteren ook op zello mijn naam daar is roefel ik had daar een leuk gesprekje met één van onze leden en ik vond dat wel cool maar nu nog praten en goed op de weg blijven letten

ik zit sinds gisteren ook op zello mijn naam daar is roefel ik had daar een leuk gesprekje met één van onze leden en ik vond dat wel cool maar nu nog praten en goed op de weg blijven letten

met de vlam in de pijn 

- henkiehenk
- Lid
Ja dat kan en werkt primarubenkuijs schreef:hallo kun je zello ook op je mobiel downloaden en dan praten via zello als dat mogelijk is ga ik het ook downloaden

ik gebruik het zelfs voor thuis ,,als ik in het buitenland ben en wiffi heb is het zelfs gratis bellen ,,,,soort scype