Nee hoor, NVidea heeft een handige dds plugin voor photoshop waarmee je ze rechtstreeks kan openen in photoshopETS Rijder schreef:Daar heb je DXTBmp voor nodig
Uitleg | Mod Tools - Game archive extractor | ETS2
Re: Uitleg | Mod Tools - Game archive extractor | ETS2
Gebruik toch Photoshop, met je Paint...
mij lukt het niet met CMD, graag een uitleg voor iemand met windows 8, met allen een c schijf hoe moet je het dan doen?
Als je de base uitpakt moet je een paar minuten wachten, en de cmd niet afsluiten. Het duurt evennickazdaf schreef:ik heb een vraag
ik heb de base uitgepakt met de scs extractor alleen nu kan ik nergens het volvo interieur vinden
bij german truck simulator was dat gewoon vehicle-truck-volvo_fh16-interior
en met de uitgepakte base kom ik niet verder als vehilce-truck.....
wat kan ik hier aan doen iemand een idee??
mvgr nick
Gebruik toch Photoshop, met je Paint...
ik heb ook een klein vraagje.
kan je ook met cdm werken op de laptop? want dat wil nog niet echt lukken eerlijk gezegt.
kan je ook met cdm werken op de laptop? want dat wil nog niet echt lukken eerlijk gezegt.
Als er enige vorm van Microsoft Windows op aanwezig is : jawel, dan werkt het precies zo.kaaskop03 schreef:ik heb ook een klein vraagje.
zou iemand hier op willen reageren?Caribbean schreef:mij lukt het niet met CMD, graag een uitleg voor iemand met windows 8, met allen een c schijf hoe moet je het dan doen?
Mischien vind je hier je antwoord, het is namelijk precies gelijk:Caribbean schreef:zou iemand hier op willen reageren?Caribbean schreef:mij lukt het niet met CMD, graag een uitleg voor iemand met windows 8, met allen een c schijf hoe moet je het dan doen?
http://www.trucksimulators.nl/forum/vie ... 12&t=11507
Lees het eens rustig door.
als ik dus euro truck simulator 2 ''enter'' doe dan zegt die dit is niet herkenbaar wat moet ik dan doen?
EDIT: ik bedoel dus van ik heb dat cmd allemaal ingetypt en dan druk ik op enter en dan zegtie niet herkenbaar maar ik snap niet wat ik dan vverkeerd heb gedaan
EDIT: ik bedoel dus van ik heb dat cmd allemaal ingetypt en dan druk ik op enter en dan zegtie niet herkenbaar maar ik snap niet wat ik dan vverkeerd heb gedaan
etskarst schreef:als ik dus euro truck simulator 2 ''enter'' doe dan zegt die dit is niet herkenbaar wat moet ik dan doen?
weet iemand hoe dit kan
download dat ets extractor programma, Maak een nieuwe map op je bureaublad, Plaats hier de Extractor, "Kopier je base!" , zet deze ook in die map, selecteer nu de base vast houden en sleep hem op de extractor loslaten en hij begint uit te pakken laat hem gewoon zijn gang gaan sluit van zelf weer! bij mij duurde het 2 min maar heb ook gelezen dat het 10 min tot 30 min kan duren.
Nu zal je alle mappen zien die in de base zatten in je nieuwe gemaakte map op je bureaublad.
Suc6
Nu zal je alle mappen zien die in de base zatten in je nieuwe gemaakte map op je bureaublad.
Suc6