Nadeeltjes vind ik toch de geluiden buiten de truck en de tellers achter het stuur die er wat onduidelijk uit zien, maar da's mijn mening

Ik ga dit spel niet kopen, maar maar ETS2 zeer zeker wel! Hoop dat dat er net zo goed uitziet
hoe bedoel je insturen?blankersbv schreef:insturen vind ik wel irritant , hoop dat ze dat gaan veranderen in ets2
voorderest schiterend spel
blankersbv schreef:insturen vind ik wel irritant , hoop dat ze dat gaan veranderen in ets2
voorderest schiterend spel
rovado schreef:Ik heb hem gekocht voor het vrije rijden. Alleen mijn gamepad werkt niet naar behoren dus ik hoop op een update
Beetje late quote xD (van mij hè)maxieboy schreef:DavidWouda schreef:Oké dat wist ik nietAlpha1Carlo schreef:Sterker nog, deze game is zelfs in opdracht van Scania gemaakt. Dus met de bijbehorende bedragen.
Wel goed dat ze SCS Software gebruiken om deze game te maken.
Ik denk dat Atari, Infinity ward, Ea, Activision niet was gelukt om deze game's zó mooi te maken!
als sony het had gedaan was het waarschijlijk ook wel voor de ps3 geweestMikey schreef:Beetje late quote xD (van mij hè)maxieboy schreef:DavidWouda schreef:Oké dat wist ik niet
Wel goed dat ze SCS Software gebruiken om deze game te maken.
Ik denk dat Atari, Infinity ward, Ea, Activision niet was gelukt om deze game's zó mooi te maken!
Maar ze hadden SONY moeten vragen. Dat zijn geloof ik de makers van GT5. Da was ook mooi geweest.
Verder mooie game! Qua graphics lijkt het veel op GT5