Scania Truck Driving | Simulator Game
- DavidWouda
- Lid
Re: Scania Truck Driver | Simulator Game
Tja sorry jongens ik kan er ook niks aan doen
maak jullie geen zorgen 1 ding is zeker dit jaar komt die nog
met de vlam in de pijp
- DavidWouda
- Lid
jztrucking schreef:Ik denk dat je beter mei 2012 achter de naam wegkan halen.. er staat nu Scania truck driver (mei 2012) denk eerder juni... -.-
duurt veel te lang hahah
Kun je ook nog even Scania Truck Driver in Scania Truck Driving veranderenETS Rijder schreef:Mei 2012 is nog niet verlopen, maar aangezien SCS Software heeft aangegeven aan David dat het sowieso nog "3 weken duurt", maak ik er "juni 2012" van
- Dannyboy1861995
- Lid
Nederlands en Nederlands (Belgisch) zijn vertaalt. Hoewel ik zelf maar 8 dingen heb vertaalt heb ik wel veel gecheckt.
En gevote voor goede vertalingen. Zag er goed uit
Hella Holla Baby Cola!
- DavidWouda
- Lid
Dat is een bericht waar je vrolijk van wordt in ieder geval vrolijker dan het mailtje wat ik van SCS heb gehad waarin ze aangeven dat ze te laat zijn begonnen met het testen van de beta versie en de vertalingen. Hoop dat het niet van invloed is op de releasedatum.Dannyboy1861995 schreef:Nederlands en Nederlands (Belgisch) zijn vertaalt. Hoewel ik zelf maar 8 dingen heb vertaalt heb ik wel veel gecheckt.
Dus het vertaalwerk is klaar ik namelijk net terug van weekendje rome. heb ik ook weer ideen op kunnen doen voor ets 2
- ETS Rijder
- Ere-Lid
- Contacteer:
Het forumnaam veranderd naar: "Scania Truck Driving Simulator (Juni 2012)".DavidWouda schreef:jztrucking schreef:Ik denk dat je beter mei 2012 achter de naam wegkan halen.. er staat nu Scania truck driver (mei 2012) denk eerder juni... -.-
duurt veel te lang hahahKun je ook nog even Scania Truck Driver in Scania Truck Driving veranderenETS Rijder schreef:Mei 2012 is nog niet verlopen, maar aangezien SCS Software heeft aangegeven aan David dat het sowieso nog "3 weken duurt", maak ik er "juni 2012" van
Tevens heb ik de naam van dit topic veranderd naar: "Scania Truck Driving | Simulator Game".
Bedankt voor het aangegeven en het melden ervan
Heb je een vraag? Schroom niet om (ons) te vragen.
- DavidWouda
- Lid
- DavidWouda
- Lid
Re: Scania Truck Driving | Simulator Game
RELEASEDATE +/- 18 JUNI
Dit staat op het blog van SCS. Daar kan per land wat verschil tussen zitten. (18 juni is op maandag)
Dit staat op het blog van SCS. Daar kan per land wat verschil tussen zitten. (18 juni is op maandag)
- ETS Rijder
- Ere-Lid
- Contacteer:
Re: Scania Truck Driving | Simulator Game
We zullen afwachten
Heb je een vraag? Schroom niet om (ons) te vragen.