deze map zal heel de europa map verwijderen en alleen nederland overhouden dus dat zal niet gaan.Rowddy schreef:ik kan helaas niet skinnen etc. maar vind het wel een geweldig idee, vroeg mij alleen af of deze map geïntegreerd kan worden met de laatste TSM map versie V 4.1.1 ?
The Dutch map!
Re: The Dutch map!
- volvotruck1234
- Lid
Hallo
Ik vroeg me af wanneer deze map klaar is wat als ik het zo lees wordt hij heel mooi
Mvg.
volvotruck1234
Ik vroeg me af wanneer deze map klaar is wat als ik het zo lees wordt hij heel mooi
Mvg.
volvotruck1234
Mvg.Volvotruck1234
Dit is al 100 keer eerder gevraagd en ook al beantwoord.
Zoeken blijft moeilijk maar goed voor de 100ste keer
De dutch map komt medio 2014 uit.
Zoeken blijft moeilijk maar goed voor de 100ste keer
De dutch map komt medio 2014 uit.
Ik zou Urk ook toevoegen (met de grootste visafslag van west europa
)

Ik heb net de uitbreiding go east geïnstalleerd dat is patch 1.5.2. werkt dutch map ook op deze patch
Nee voor de Dutchmap heb je patch 3.4.6 nodig !!!honden93 schreef:Ik heb net de uitbreiding go east geïnstalleerd dat is patch 1.5.2. werkt dutch map ook op deze patch
Kijk iedere stad heeft wel iets maar, als we iedereen zijn stad toevoegen dan zijn we nog heel lang bezig.gerben272 schreef:Ik zou Urk ook toevoegen (met de grootste visafslag van west europa)
komt de N261 midden Brabantweg er ook in.
- biochazard
- Lid
voor de mensen die graag hun eige stad/dorp er in zouden willen t zou misschien mogelijk zijn maar alleen dat je er door heen rij maar geen los/laad punt waar door als er genoeg vraag voor is het later met t update er bij gezet zou kunnen
misschien een idee? ik bedoel de mensen die hun tijd en engergie hier in stoppen een mooie NL map te maken doen dit uit liefde voor t spel

misschien een idee? ik bedoel de mensen die hun tijd en engergie hier in stoppen een mooie NL map te maken doen dit uit liefde voor t spel

SCANIA \8/ THE BEST THERE IS
..........V..........
..........V..........
-
- Lid
als Bedum er in zou komen zou dat leuk zijn , Bedum ligt bij groningen