Euro Truck Simulator 2
Re: Euro Truck Simulator 2
Hey doe een beetje rustig beide! En geen volledige berichten in caps!!
Ik wil je niet verdrietig maken, maar dat doen ze altijd in WIP. Ze kunnen dan best Volvo of Scania gebruiken, pas als 't uitgegeven moet worden maken ze er Swift van etc...zeno-R620 schreef:op de screens staat het echte logo en scs gaat niet liegen. Het zijn echte merken!!!!JE ZAL ZIEN! nu duidelijk
staat zelf op screens
Het zou wel mooi zijn maar laten we er niet te veel van uit gaan dat het real life merken zijn. 
En zoals mantgx al zei is er zo een mod gemaakt die de merken veranderd, sterker nog is dat meestal één van de eerste mods die er voor een 'nieuwe' game van SCS gemaakt wordt.

En zoals mantgx al zei is er zo een mod gemaakt die de merken veranderd, sterker nog is dat meestal één van de eerste mods die er voor een 'nieuwe' game van SCS gemaakt wordt.

~Blijven Rollen Zonder Dollen~
ze zijn nu bezig met truck accecoires ^^ hoop ook op de optie als in haulin op lzv's maja da zal wel weer niet 

- m.bakker2132pp
- Lid
weet iemand al wanner die uit komt
maar hoezo zetten ze die trucks van 18 wheels of steels houling gewoon niet bij euro truck simulator 2 dan past je even de graphics wat beter. Ik vondt hauling echt het beste vrachtwagen spel ooit.
dpeo martijn
maar hoezo zetten ze die trucks van 18 wheels of steels houling gewoon niet bij euro truck simulator 2 dan past je even de graphics wat beter. Ik vondt hauling echt het beste vrachtwagen spel ooit.
dpeo martijn
als je het doet, doe het dan goed
- monkeysven
- Ere-Lid
Over ongeveer een jaar.
Laatst gewijzigd door monkeysven op za 25 sep 2010, 10:43, 1 keer totaal gewijzigd.

Nee hoor ergens einde 2011 pas.monkeysven schreef:Over ongeveer een maand.
wow
nog zo lang!! dan mogen ze beter hun best doen 

Eigenlijk zou in dat spel een scania 143 M zouden mogen zitten met een klappertoon en als je schakelt dat prachtig fluitgeluid
xD en eigenlijk alle steden van Nederland.
Maarja Blijf verder dromen xD want dat zal nooit uitkomen echte v8 sound.Jmmr
Rick.

Maarja Blijf verder dromen xD want dat zal nooit uitkomen echte v8 sound.Jmmr

Rick.
- monkeysven
- Ere-Lid
Zij ik maand
Ik bedoelde ook een jaar.

Ik bedoelde ook een jaar.