Euro Truck Simulator 2
Re: Euro Truck Simulator 2
lijkt me wel gaaf alleen ik denk dat dit spel het zelfde als ets1 mod's nodig heeft
- Scaniaboyy8
- Lid
Volvo krijgt wel een echt merk, zie maar die foto van die Volvo waar hij getuned is.

Scania R420 6X2 J. De Kleijn BV Venlo / Walkro Group
Ik geef geen aandacht aan requests via PB. Gelieve hier rekening mee te houden!
woo rustigMichael1234 schreef:hoe weet je nou al dat volvo een echt merk krijgt in het spel en scania niet..
misschien krijgt volvo wel helemaal geen echt merkt.
en misschien krijgen ze allemaal wel echte merken..
en we hebben natuurlijk allemaal goeie modders die vast wel real logo mods willen maken

-
- Lid
we moeten er niet vanuit gaan dat volvo ook volvo blijft bij release.
op 1 van de screen op de site van germantrucksim is daf ook gewoon daf, en dat was bij release niet meer zo
oja sven... zelf ook ffe rustig he

jij bent degene die hier te snel conclusies trekt over de merken
ik reageer daar alleen op.
zie het maar niet als een aanval ofzo.. want zo bedoel ik het niet
en het zal mij ook niks verbazen als dit spel ook gewoon weer mods voor dit soort dingen nodig heeft.
maarja, het ziet er al beter uit als ets 1
op 1 van de screen op de site van germantrucksim is daf ook gewoon daf, en dat was bij release niet meer zo

oja sven... zelf ook ffe rustig he

jij bent degene die hier te snel conclusies trekt over de merken

ik reageer daar alleen op.
zie het maar niet als een aanval ofzo.. want zo bedoel ik het niet

en het zal mij ook niks verbazen als dit spel ook gewoon weer mods voor dit soort dingen nodig heeft.
maarja, het ziet er al beter uit als ets 1
- monkeysven
- Ere-Lid
Idd micheal.
Waarschijnlijk heeft dit spel ook mods nodig.
Maar mods blijven er gewoon voor truck games.
Iedereen wilt toch zijn eigen truck, trailer etc.
Waarschijnlijk heeft dit spel ook mods nodig.
Maar mods blijven er gewoon voor truck games.
Iedereen wilt toch zijn eigen truck, trailer etc.

-
- Lid
yep...
scs kan ver gaan.
en het beloofd ook wat te worden.
maar het zal uit eindelijk toch weer beetje tegenvallen. en dan wil iedereen weer mods
en zoals jij zegt, iedereen wil z'n eigen trucks en trailers.
scs kan ver gaan.
en het beloofd ook wat te worden.
maar het zal uit eindelijk toch weer beetje tegenvallen. en dan wil iedereen weer mods
en zoals jij zegt, iedereen wil z'n eigen trucks en trailers.
is te hopen dat we nu geen tijd nodig heb om je lading naar een ander bedrijf te voeren lijk in gts . 

Jah inderdaad, dat was een beetje hatelijk! Het zou zoals bij ETS moeten zijn zonder tijd.
Bij GTS moet je echt doorperen om er te raken en als ik zo een spellen speel zet ik de cruise altijd op 88 en dan raak ik nooit op tijd
Dusja, we zullen zien...de screens zien er lekker uit maar ik weet niet wat we moeten verwachten want er is nog niet echt veel info beschikbaar.
Bij GTS moet je echt doorperen om er te raken en als ik zo een spellen speel zet ik de cruise altijd op 88 en dan raak ik nooit op tijd

Dusja, we zullen zien...de screens zien er lekker uit maar ik weet niet wat we moeten verwachten want er is nog niet echt veel info beschikbaar.
ik snap echt niet het probleem van jullie dat jullie zo graag echte merken erin willen hebben, het kost SCS alleenmaar extra veel geld.(wat dus ook het spel weer duurder maakt) En met een simpele mod is het al verholpen.
En over het volvo dak;
bij nader inzien is het gewoon het model van Ets alleen is het dak nog niet aangepast, kijk maar eens goed!
@tristan: zet je cruise nou maar op 101 dan loopt hij 97 dat is de max als je geen snelheidsboete wilt krijgen
En over het volvo dak;
bij nader inzien is het gewoon het model van Ets alleen is het dak nog niet aangepast, kijk maar eens goed!
@tristan: zet je cruise nou maar op 101 dan loopt hij 97 dat is de max als je geen snelheidsboete wilt krijgen

op de screens staat het echte logo en scs gaat niet liegen. Het zijn echte merken!!!!JE ZAL ZIEN! nu duidelijk
staat zelf op screens
staat zelf op screens
Laatst gewijzigd door Anonymous op di 21 sep 2010, 16:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Onnodig gebruik van hoofdletters.
Reden: Onnodig gebruik van hoofdletters.