Ken je hem beter bij Gj kenties afzeten die maakt er teminste nog wat moois vandennisscania schreef:Mijn 4 serie word opnieuw opgebouwd bij robke09 truckstyling
En mijn 2 R730`ers krijgen een nieuw jasje

Ken je hem beter bij Gj kenties afzeten die maakt er teminste nog wat moois vandennisscania schreef:Mijn 4 serie word opnieuw opgebouwd bij robke09 truckstyling
Of bij yoeri~Yøeri schreef:Ken je hem beter bij Gj kenties afzeten die maakt er teminste nog wat moois vandennisscania schreef:Mijn 4 serie word opnieuw opgebouwd bij robke09 truckstyling
Daar heb je het zelf aan te danken, 4serie publiek maken zonder toestemming nee dan vind ik het niet gek dat ik niemand meer vertrouw.robke_97 schreef:Of bij yoeri~Yøeri schreef:Ken je hem beter bij Gj kenties afzeten die maakt er teminste nog wat moois vandennisscania schreef:Mijn 4 serie word opnieuw opgebouwd bij robke09 truckstyling
En mijn 2 R730`ers krijgen een nieuw jasje![]()
Ah nee dat doet hij niet voor een ander juist
Kan ik niet aan doenJowel schreef:robke je bent een eikel, dankzij jou wil yoeri geen poepsex meer met me
Nou yoeri ik heb nog wel een paar ideetjes~Yøeri schreef:Dennis mocht je nog een nieuwe scania voor je wagenpark willen hebben moet je het maar zeggen! ik maak er wel eentje voor je jou kan ik denk wel vertrouwe! Dan weet je zeker dat je iets moois krijgt!