Jouw Telefoon!
- misterbryan96
- Lid
- Contacteer:
Re: Jouw Telefoon!
Nou dan post ik ook maar ff wat ik heb 
Zo als ik las aantal mensen een instap hebben gedaan naar Android
ik zal er eerlijk over zijn je zult er geen spijt van krijgen
Ik zit er al 2 jaar op heb volgens mij de eerste Google phone genomen HTC G1 2 jaar geleden. En android bevalt me echt.
Nu kon ik mijn abbo verlengen ben van 150 min gegaan naar 190 bij T-Mobile en internet zelfde gebleven alleen van 10 euro per maand naar 6.95 gegaan
Momenteel heb ik een Samsung Galaxy S Black! Met Android 2.2 op en het is een fijn toestel wel jammer dat het 100% touch is. Had liever iets als me oude G1 met toetsenbord bij
OUDE TEL

NIEUWE TEL

Daarnaast heb ik nog een dood gewone Nokia 1600 met ook een T-Mobile Zakelijk Abbonement! Daarbij zit ook internet maar die zal ik over een jaar stop zetten. Had bij zakelijke abbonement een BlackBerry genomen maar vind het toestel niks hehe sorry voor BB gebruikers
tis mijn mening he 
Zo hoop dat dit genoeg info is

Zo als ik las aantal mensen een instap hebben gedaan naar Android

Nu kon ik mijn abbo verlengen ben van 150 min gegaan naar 190 bij T-Mobile en internet zelfde gebleven alleen van 10 euro per maand naar 6.95 gegaan

Momenteel heb ik een Samsung Galaxy S Black! Met Android 2.2 op en het is een fijn toestel wel jammer dat het 100% touch is. Had liever iets als me oude G1 met toetsenbord bij

OUDE TEL

NIEUWE TEL

Daarnaast heb ik nog een dood gewone Nokia 1600 met ook een T-Mobile Zakelijk Abbonement! Daarbij zit ook internet maar die zal ik over een jaar stop zetten. Had bij zakelijke abbonement een BlackBerry genomen maar vind het toestel niks hehe sorry voor BB gebruikers

Zo hoop dat dit genoeg info is

- Scaniaboyy8
- Lid
Haha, precies, ieder zijn mening. Ik denk dat Android en ook iOS niet slecht zijn.
Hoelang heb je je BB gebruikt? En welke had je? Ik moet je trouwens wel zeggen dat een BB flink wennen is op het begin, maar als je hem een tijd in gebruik hebt wil je niet meer zonder.
Hoelang heb je je BB gebruikt? En welke had je? Ik moet je trouwens wel zeggen dat een BB flink wennen is op het begin, maar als je hem een tijd in gebruik hebt wil je niet meer zonder.

Scania R420 6X2 J. De Kleijn BV Venlo / Walkro Group
Ik geef geen aandacht aan requests via PB. Gelieve hier rekening mee te houden!
Euhmm 8520 dacht ik... En heb ongeveer maandje gebruikt maar voel me echt veel pretiger bij AndroidScaniaboyy8 schreef:Haha, precies, ieder zijn mening. Ik denk dat Android en ook iOS niet slecht zijn.

- WoKo
- Lid
- Contacteer:

T-Mobile Zakelijk via me Werk, heb de goude. Oer degelijk.
Problemen met Videokaart? Kijk dan hier
Me pa en ma hadden die zwarte. Oer degelijk, nieuwe gekocht voor ze omdat de batterij op was en wat moderns gewenst was.WoKo schreef: T-Mobile Zakelijk via me Werk, heb de goude. Oer degelijk.
- WoKo
- Lid
- Contacteer:
Ja heb hem spliksplinter nieuw. Zo uit de doos.
Problemen met Videokaart? Kijk dan hier
mijn mobiel