wat dacht je dr van
kollum dr af in friesland en dan surhuisterveen dr in, ligt hast naast elkaar
want daar woon ik namelijk, zou wel grappig wezen dat ik in mn eigen dorp kan rond toeren
is dat een mogelijkheid??
en ik mis de hoofdstad ook van friesland
want surhuisterveen is groter dan kollum
ik hoop echt dat surhuisterveen ook dr in komt, vrij grote dorp van 10.000 inwoners
groetjes
The Dutch map!
Re: The Dutch map!
Beijum is wel leuk ja! Ik woon zelf in de wijk naast Beijum, Lewenborg.daantrucker16 schreef:misschien :
beijum ( een buitenwijk van groningen stad )
A.V.B
Zou leuk zijn als deze twee wijken in Groningen erbij zouden kunnen!
Alleen ik kan zelf niet helpen met mappen, heb geen zmod3 helaas.
Foto voorspelt al veel goeds!
Mijn laptopspecs:
------------------------
Lenovo Ideapad Y510P
Intel Core i7 4700MQ 2,4 GHZ met turbo 3,4 GHZ
nVidia Geforce GT755M met 2GB videogeheugen
1TB HDD & 24 GB SSD
8 GB RAM 1600MHZ
Windows 8.1 64-bit
------------------------
Lenovo Ideapad Y510P
Intel Core i7 4700MQ 2,4 GHZ met turbo 3,4 GHZ
nVidia Geforce GT755M met 2GB videogeheugen
1TB HDD & 24 GB SSD
8 GB RAM 1600MHZ
Windows 8.1 64-bit
ROERMOND!
Ook iets: Nederweert is een deel van weert dus lijkt mij onnodig om toe te voegen, Echt en Maasbracht zijn dorpen, maar weet niet of je die ook wil.
Ook iets: Nederweert is een deel van weert dus lijkt mij onnodig om toe te voegen, Echt en Maasbracht zijn dorpen, maar weet niet of je die ook wil.
Nothingo veryo specialo.
Nederweert komt er inderdaad niet in het staat er wel bij maar zal niet meer gemaakt worden.
wat dacht je van alblasserdam in zuid holland. wel jammer dat ik niet zo goed ben in mappen want anders had ik misschien kunnen helpen, kom zelf uit zwijndrecht wat naast dordrecht ligt
- biochazard
- Lid
joh ik kom ook uit zwijndrecht lijk mij wel gaaf om NL map te rijden ik snap niet dat scs daar niet aan heeft gedacht duitsland en engeland zijn ook geweestpro.f schreef:wat dacht je van alblasserdam in zuid holland. wel jammer dat ik niet zo goed ben in mappen want anders had ik misschien kunnen helpen, kom zelf uit zwijndrecht wat naast dordrecht ligt
SCANIA \8/ THE BEST THERE IS
..........V..........
..........V..........
Daarom zijn wij der, ik ga er vandaag al aan beginnen dus komt goed! 
@Gamenick, je hebt geen zmod3 nodig, dat is alleen voor onderdelen te maken voor Map Editor, als je intressen hebt om te mappen pm me maar, hoe meer mappers hoe beter!

@Gamenick, je hebt geen zmod3 nodig, dat is alleen voor onderdelen te maken voor Map Editor, als je intressen hebt om te mappen pm me maar, hoe meer mappers hoe beter!

- alexander1997
- Lid
Misschien is Steenwijk (overijssel) een idee, jullie kunnen dan precies als het ware de A32 en A28 namaken, Staphorst, Meppel, Steenwijk, Heerenveen..... Is misschien een idee?
Mijn rit verslagen naar Scandinavië/Italië: http://www.kleinebrummi.blogspot.com
Ja zou kunnen er gaan wel wat steden verdwijnen anders is het gewoon te veel werk.