Farming Simulator 2013
Re: Farming Simulator 2013
Alleen wie kan de uitleg geven van welk plaatje welke plant is?
Van links naar rechts heb je :
Wheat =Tarwe
Barley =Gerst
Canola =Koolzaad
Corn =Mais
Potatoes = Aardappelen
Sugarbeets = Suikerbieten
van de laatste 2 staan de icoontjes niet op maar die spreken voor zich
Bedankt Harm
BTW een tip...
Ga met een kunstmest strooier over je land of met een spuit..... Dit verdubbeld grofweg je opbrengst van het gewas
Ga met een kunstmest strooier over je land of met een spuit..... Dit verdubbeld grofweg je opbrengst van het gewas
Ik ben Demo aan downloaden van FS 2013. Mijn vraag is nu als ik het spel wil kopen, gaat het zelfde als met ETS2?
Wou deze namelijk ook via MediaMarkt.nl aanschaffen. Dus vraag is nu als demo over is kan ik dan gewoon code invoeren en doorspelen net als ETS2?
Of moet je verplicht spel opnieuw installeren en code invoeren?
Wou deze namelijk ook via MediaMarkt.nl aanschaffen. Dus vraag is nu als demo over is kan ik dan gewoon code invoeren en doorspelen net als ETS2?
- ajaxscaniafan
- Lid
moet je opnieuw instalerenFJBungy schreef:Ik ben Demo aan downloaden van FS 2013. Mijn vraag is nu als ik het spel wil kopen, gaat het zelfde als met ETS2?
- stefanneke
- Lid
en hoe instaleer je mods zou graag mooie truck willen maar heb geen mod map
-
- Lid
Je moet kijken onder "Documents/My games/Farming simulator 2013/mods"
Dan moet je de gedownloade mod even openen om te zien of er geen verdere zip bestanden in staan, vervolgens kun je het zip bestand in je mod folder zetten.
Dan moet je de gedownloade mod even openen om te zien of er geen verdere zip bestanden in staan, vervolgens kun je het zip bestand in je mod folder zetten.
het is een top spel
ene,
wie komt een x on op multiplayer
mijn game heet KOM NL/BE
ene,
wie komt een x on op multiplayer
mijn game heet KOM NL/BE
- stefanneke
- Lid
maar ik heb geen mod mappeteredlin schreef:Je moet kijken onder "Documents/My games/Farming simulator 2013/mods"