idd geert for live

vooral zijn uit spraak doe eens normaal joh

Idd Geert, ik vind hem soms wel ff wat ver gaan, maar verder!daffer schreef:dan kijk je toch niet op zen blog als hij er een colum van wil maken moet hij zelf weten toch?![]()
idd geert for live![]()
zow, ffe dimme jij man...mattyets schreef:nee niet echt hij spreekt de waarheid en laat al die t*f*s buiten landers lekker opt**ften hieremkotrucker schreef:Geert wilders is gewoon respectloos
GW AAN DE MACHT !!!!!
kijk, zo dus, dat jij vind dat geert top is, dat is prima.daffer schreef:dan kijk je toch niet op zen blog als hij er een colum van wil maken moet hij zelf weten toch?![]()
idd geert for live![]()
maar dan dit, jij houd je dus niet bezig met rollend wegverkeer in de vorm van trucks?Anihilation schreef:Sorry man, ik hou me met andere dingen bezig als rijdend materieelSchepen kan ik wel voor je opsnorren, maar het moet wielen hebben neem ik aan?
Waarom mag ik niet mijn mening geven in dit topic?Anihilation schreef:Je snapt het echt niet he? Ieder zijn eigen ding. Ik hou me met andere zaken bezig en vind foto's van spelletjes nou niet bepaald iets belangrijks. Als jij screenshots van trucks wil posten ga je gang, maar ga mij niet vertellen wat ik moet doen of zou moeten doen, ik heb dit al meerdere malen uitgelegd,end of discussion.