Euro Truck Simulator 2
- Scaniaboyy8
- Lid
Re: Euro Truck Simulator 2
Niet te hard van stapel lopen...
Ik wil ook graag met een Loglift 115Z mijn wagen laden zoals mijn vader dat doet, maar dat zal ook niet gebeuren.
Ik wil ook graag met een Loglift 115Z mijn wagen laden zoals mijn vader dat doet, maar dat zal ook niet gebeuren.

Scania R420 6X2 J. De Kleijn BV Venlo / Walkro Group
Ik geef geen aandacht aan requests via PB. Gelieve hier rekening mee te houden!
dat is echt jammer ja 

zolang het maar en vet spel wordt, wegbrug moet er bij vindt ik en ook de slechte weggen in belgie vindt ik en must
, ook de open uitlaten mogen ze er bij doen, aja en da je kon kippen ge weet wel stenen of zand,en online spelen zoals op ps3 is zeker nie slecht kunde tutteren naar elkaar 

Waarom heb ik het donkerbruin vermoeden dat dit gewoon ETS wordt met het materiaal uit ongeveer alle andere versies van trucksims van SCS die na ETS (1) uit zijn gekomen?.. 
Ik ga me er in ieder geval niet op verheugen want dan zou het wel weer eens vies tegen kunnen vallen.

Ik ga me er in ieder geval niet op verheugen want dan zou het wel weer eens vies tegen kunnen vallen.

~Blijven Rollen Zonder Dollen~
Waarschijnlijk zal dat ook wel schatje xD. Maar toch zullen er flinke verbeteringen zijn!Phantom schreef:Waarom heb ik het donkerbruin vermoeden dat dit gewoon ETS wordt met het materiaal uit ongeveer alle andere versies van trucksims van SCS die na ETS (1) uit zijn gekomen?..
het lukt me wel leuk zoals in het echt
dat je je uitlaat dicht kan doen enzo
maar ook gewoon dat het wat realer word enzo
beter omgevind,meer ai verkeer,file's,andere wegen en ga zo maar door
dat je je uitlaat dicht kan doen enzo

maar ook gewoon dat het wat realer word enzo
beter omgevind,meer ai verkeer,file's,andere wegen en ga zo maar door
...
is te hopen dat ze lijk mij houttrailer in doen niet met lang bomen naar wel met korte van een meter lang en ander gelegd . op de trailer
en ook de borden van de autosnelweg die je rijd de nr er van lang de kant lijk in het echte op een klein bord.bv parijs e17 en zo verder van ale autosnelwegen
en ook de borden van de autosnelweg die je rijd de nr er van lang de kant lijk in het echte op een klein bord.bv parijs e17 en zo verder van ale autosnelwegen

het is wel gaaf dat je je truck kan tunnen niet alleen nog airbruchen en dan is het compleet!
Ben benieuwd wat het gaat worden 
We gaan het meemaken haha
Ciao

We gaan het meemaken haha
Ciao