Haha dat dafje is bijna schattig te noemen.
Mooie wagen heb jij ook Jb, sowieso zijn die trucks mooi, ik hou niet echt van groen maar dit vindt ik wel kicken.
Ik rij veel met mijn pa op de truck, in Belgie, Nederland, Duitsland maar ik heb nog nooit een van jullie trucks gezien.
Waar rijden jullie veel heen, Scandinavie ?
Komen jullie ook wel in Nederland (Friesland, daar woon ik)
Jbsystems Skinwerken
-
- Lid
Re: Jbsystems Skinwerken
Volgens mij belgie, en dan voornamelijk op frankrijk. Soms zie ik ze wel eens rijden in de buurt van apeldoorn maar dat was tot nu toe altijd debrouwer met een actrosje
- jbsystems
- Lid
- Contacteer:
Thx.
Zoals Jztrucking melde.
We rijden Benelux, in NL kom je onze trucks meestal tegen met de naam Debrouwer op en dit rond deze streken Utrecht/Zwolle en Apeldoorn.
Voor de rest zitten we het merendeel in Frankrijk, daar zitten de meeste klanten van ons.
Ook hebben we enkele ritten als charterdienst in Griekenland / Italie / Portugal / Duitsland en Zweden.
Vroeger reden we veel meer internationaal in EU, maar door de crissisen is dit een hele hoop verminderd.
Maar we staan altijd open om andere ritten te doen naar het buitenland, dit is afhankelijk hoe de contacten en de afspraken waren/zijn met het bedrijf en voornamelijk de big boss.
Zoals Jztrucking melde.
We rijden Benelux, in NL kom je onze trucks meestal tegen met de naam Debrouwer op en dit rond deze streken Utrecht/Zwolle en Apeldoorn.
Voor de rest zitten we het merendeel in Frankrijk, daar zitten de meeste klanten van ons.
Ook hebben we enkele ritten als charterdienst in Griekenland / Italie / Portugal / Duitsland en Zweden.
Vroeger reden we veel meer internationaal in EU, maar door de crissisen is dit een hele hoop verminderd.
Maar we staan altijd open om andere ritten te doen naar het buitenland, dit is afhankelijk hoe de contacten en de afspraken waren/zijn met het bedrijf en voornamelijk de big boss.

Mercedes-Benz Actros => Trucks you can trust
-
- Lid
Rijd de boss zelf eigenlijk ook? want hij heeft wel smaak met wagens spuiten enz. ;0
- jbsystems
- Lid
- Contacteer:
Hehe, Ik zal het hem zeggen 
Ja hij rijd ook, nu voorlopig met de DAF demowagen
Anders rijd hem ook met een MP4 oftewel een Scania Highlin R560 (er staat Big Bear boven de deur geschreven) afhankelijk wat hem moet doen van transport.

Ja hij rijd ook, nu voorlopig met de DAF demowagen

Anders rijd hem ook met een MP4 oftewel een Scania Highlin R560 (er staat Big Bear boven de deur geschreven) afhankelijk wat hem moet doen van transport.

Haha
Het was een Scania als ik me goed herinner 

I Am a Euro Truck Simulator Player!

- jbsystems
- Lid
- Contacteer:
Even een Highline in dienst genomen

- stefboy897
- Lid
mooie wagen 

Abonneer op m,n YT kanaal voor ets2 en andere games. https://www.youtube.com/channel/UCVCSiBQpmVSOjaEzt7xyC5w
Lampen aan!
Gordijn in de plooi!
Geen gelul!
Gas met dat spul!
Op links ENDOOORR!!
Lampen aan!
Gordijn in de plooi!
Geen gelul!
Gas met dat spul!
Op links ENDOOORR!!
- jbsystems
- Lid
- Contacteer:
---
Laatst gewijzigd door jbsystems op wo 22 okt 2014, 21:44, 1 keer totaal gewijzigd.