Screenshot. In Game
Re: Screenshot. In Game
Nee hij is fan van de Paus

Oeie Freddy, rookt een beetje wit, dat is een cilinderkoppakking. Hij is z'n water aan t stoken
K heb hier anders een depaanage truck van R&R Trans, firma van Nicootje, in aanbieding voor je.
Hier de eerste reefer vracht.

K heb hier anders een depaanage truck van R&R Trans, firma van Nicootje, in aanbieding voor je.
Hier de eerste reefer vracht.

Nice truck Nico en mooie screen Justin
Ik heb me er ook maar eens aan gewaagd deze te skinnen, is al eerder gedaan, maar ik wilde er mijn eigen versie van hebben

Ik heb me er ook maar eens aan gewaagd deze te skinnen, is al eerder gedaan, maar ik wilde er mijn eigen versie van hebben

nice scania nico,
ik heb geen pech ben gewoon aan het kijken hoe goed de lichten werken op me trailer (eindelijk realistisch)
gewone lichten:

Remlichten en achterlichten:

achteruitrijlichten:

en nog eens me truck:

ik heb geen pech ben gewoon aan het kijken hoe goed de lichten werken op me trailer (eindelijk realistisch)
gewone lichten:

Remlichten en achterlichten:

achteruitrijlichten:

en nog eens me truck:

heb nog eens gevonden:

oeps srry deze is GTS

oeps srry deze is GTS
GAS MET DIE ZOOI!!!!!
Wel grappig dat je je eigen truck tegen komt die is gepimpt, dankzij Volvoduck, ik heb e zelf dus dankbaar gebruik van gemaakt de wielen die Nicootje heeft aangepast eronder te zetten, en mijn skin erover heen te zetten, alleen jammer dat Pittbull (die hem heeft gepimpt) geen rekenig heeft gehuden dat de wagen niet mooi te skinnen is..... Zie de lichtbak.

Als iemand de truck wil aanpassen dan graag een PM, kan die daarna bij de dowloads

Als iemand de truck wil aanpassen dan graag een PM, kan die daarna bij de dowloads
- tgx 18.680
- Lid
Vet hoor Freddy, idd jammer van die mapping op de lichtbak, blijft een zeer mooie en leuke skin
@tgx knappe daf
Hier even een vrachtje log wegvoeren:

@tgx knappe daf

Hier even een vrachtje log wegvoeren: