Wat verwachten jullie van ETS2?
Re: Wat verwachten jullie van ETS2?
hey mij lijkt het wel mooi om als je bij je adres bent dat je zelf de oplegger moet afkoppelen aankoppelen dat je ook uit kan stappen en zelf laden en lossen en dat er meer vrachtwagens staan om te lossen en op 27 mc praten en wachttijden als je moet lossen en wat drempels en zo en zelf luchtslangen aansluiten en deur open doen en poten op draaien mr we zien het zelf wel ik hoop dat scs hier wat mee doet maar we zien wel
Ik dat dat dat iets voor ETS 3 is
- truckser32
- Lid
ja echt wel maar we zien wel
ik hoop dat er zo iets mogelijk is om de vrachtbrieven te zien enzo in plaats van gewoon dat het op je scherm bovenaan sta naar waar je moet gaan enzo
Hoop berichten mogen niet meer geplaatst worden als je goed hebt gekeken. ideeën kan je kwijt bij scs zelf.
ik verwacht iig dat de graphics mooier zijn en dat ze het stuurprogramma hebben dat ook met GTS is gebruikt en niet dat van T&T want dat is vreselijk!
ik verwacht iig dat de graphics mooier zijn en dat ze het stuurprogramma hebben dat ook met GTS is gebruikt en niet dat van T&T want dat is vreselijk!
- truckser32
- Lid
ik verwacht meer vrijheid en dat de zonneklep het doen en ook dat je niet in 5 minuten in frankrijk zit maar in een uur of 2 kan zijn dat is ook in het echte leven
-
- Lid
- Contacteer:
ja dat wil ik ook wel net zoals Ship Simulator of Virtual sailor daar ga je de echte snelheid van schepen en dan ben je niet in 5 min aan de andere kant van Rotterdam of de oceaan.
- jarnelieftink13
- Lid
dat er een 27mc in komt zit in alle 18wos spellen
ether piraten aan de macht
-
- Lid
de lampen in de zonneklep? die branden in ets2truckser32 schreef:ik verwacht meer vrijheid en dat de zonneklep het doen en ook dat je niet in 5 minuten in frankrijk zit maar in een uur of 2 kan zijn dat is ook in het echte leven
en ik had SCS ook gehoord dat ze zeiden dat het langer duurt voor dat je aan de andere kant van de map bent.
- truckser32
- Lid
oke dat is goed nieuws ik hou van lichten en het duurt langer nou dat is het beste ik verwacht dat als je gaat tanken
zelf de slang kan paken en tanken dat je dus uitstapt en tankt
zelf de slang kan paken en tanken dat je dus uitstapt en tankt