Dennis(vogeltje93)zmod oefeningen
- vogeltje93
- Lid
Re: vogeltje93(dennis)zmodel oefeningen:P
ik bedoelde dus eigelijk van je download een auto maar heeft alleen een rode coller dds zonder dat je de auto dus per zijkant kan skinnen zoals ik op de foto liet zien zo moet ie worden dan gewoon goed herskinbaar en niet dat je een rood vlak heb en dus niet de cabine ken overskinnen

Maupy1994 schreef: +1
maar hou nog wel van je hoor joël ... niks tegen yoeri zeggen anders wordt die weer boos dat ik vreemd gaa
- vogeltje93
- Lid
of beter gezegt dit dus
dit is de bodypaint.dds en hier wil ik graag verandering in maken waar de cabine zichtbaar op is en dus goed overskinbaar en niet zoals hier een groot vlak

dus hoe ken je zoiets krijgen van die cabine net als die rooie die een pagina trug staat
en dus wel overskinbaar wordt
dit is de bodypaint.dds en hier wil ik graag verandering in maken waar de cabine zichtbaar op is en dus goed overskinbaar en niet zoals hier een groot vlak

dus hoe ken je zoiets krijgen van die cabine net als die rooie die een pagina trug staat
en dus wel overskinbaar wordt

maar hou nog wel van je hoor joël ... niks tegen yoeri zeggen anders wordt die weer boos dat ik vreemd gaa
- daffer
- Lid
hide all -dan mapping edit uv - klik op de zijkant van de cabine
dan krijg je dit:
dan klik je color aan en dan uv mapper en dan zie je daar je skin staan en die zijkant en dan zet je die met scale prezies op skin en dan moet het lukken denk ik
of bedoelde je dat niet?
grtz dennis
dan krijg je dit:

dan klik je color aan en dan uv mapper en dan zie je daar je skin staan en die zijkant en dan zet je die met scale prezies op skin en dan moet het lukken denk ik
of bedoelde je dat niet?

grtz dennis

- vogeltje93
- Lid
bijna dennis ik bedoelde dus eigelijk nu dat je een coller dds heb met de zijkanten erop zodat je precies het model van de auto zijkanten zie en je daar precies op ken skinnen zonder dus een groot vlak gewoon heb in je coller dds! dus net zoiets als die bodypaint 2 foto,s trug
dat je dit dus uit eindelijk krijg en je precies weet wat je skint
hoop het beetje duidelijk is

hoop het beetje duidelijk is

Even een tip voor je neem van de soort truck die je hebt (DAF lijkt mij in dit geval) een template dat is dus een kale afbeelding met daar op de belijning van de betreffende truck ga dan in zmod kijken of je truck alle aanzichten los heeft (is het makkelijkste anders moet je een hoop selecteren voor uvmappen) map dan de aanzichten (in het juiste aanzicht selecteren om te gaan mappen anders krijg je je skin in spiegelbeeld te zien) doe dat met je hele cabine dan kun je je cabine helemaal skinnen.
Zelf een template maken is ook een optie maar moet je wel weten hoe je dat moet doen he.
Succes hopelijk heb je wat aan deze info kerel.
Zelf een template maken is ook een optie maar moet je wel weten hoe je dat moet doen he.
Succes hopelijk heb je wat aan deze info kerel.
- vogeltje93
- Lid
hey cjib bedankt voor het antwoorden
maar als ik dus beetje begreep moet ik dit eigelijk krijgen?

of is het mogelijk dat je een kleine tutorial hebt?(kwa foto,s of filmpje bijvoorbeeld)
denk dr ook gelijk meer mensen heel wat aan hebben
maar als ik dus beetje begreep moet ik dit eigelijk krijgen?

of is het mogelijk dat je een kleine tutorial hebt?(kwa foto,s of filmpje bijvoorbeeld)
denk dr ook gelijk meer mensen heel wat aan hebben

- daffer
- Lid
jah eigelijk wel ja nu nog effe vergroten op de juiste maat 1024x1024 moet het zijn dacht ik 

Dit zijn templates met dus de belijning er op als je nu dus z'n template neemt en je uv-mapt je truck daar op scheelt het je om zelf een template te maken.
Hoe je een truck kunt uv-mappen zijn wel Duitse tutorials van op you tube.
De eerste template is precies de zelfde als dat skin plaat van jou.

Succes verder kerel.
Zulke tutorials worden in de toekomst wel gemaakt ik heb er inmiddels 2 gemaakt over zmod maar die worden niet aan iedereen gegeven en vind je ook niet zomaar op you tube.
Hoe je een truck kunt uv-mappen zijn wel Duitse tutorials van op you tube.
De eerste template is precies de zelfde als dat skin plaat van jou.

Succes verder kerel.
Zulke tutorials worden in de toekomst wel gemaakt ik heb er inmiddels 2 gemaakt over zmod maar die worden niet aan iedereen gegeven en vind je ook niet zomaar op you tube.
- vogeltje93
- Lid
mn scania van loos weer even uit de doos gehaald
en paar lampjes opgezet komt nog wel het een en andere bij
wil eerst nu even de achterlichten fixen die zijn nu donker zonder flare,s:S

en paar lampjes opgezet komt nog wel het een en andere bij
wil eerst nu even de achterlichten fixen die zijn nu donker zonder flare,s:S

-
- Lid
- Contacteer: