het was een eenrichtingsweg, aan de zijkanten stonden bomen
2 voertuigen naast elkaar kon gewoon niet, daarom is het ongeluk gebeurd.
Tour de France 2011
- Davy.de.Fauw
- Lid
- WoKo
- Lid
- Contacteer:
Re: Tour de France 2011
Ik lig er niet bij, want ik doe niet mee. Ik doe liever alles op mijn gazelle 3 Versnellingen die me tot 10 KM overal brengt en boven de 10 brengt me focus waar ik wil.
Problemen met Videokaart? Kijk dan hier
- Scaniaboyy8
- Lid
Als je op zo'n stuk aluminium zo hard gaat fietsen, gaat er altijd wel eens wat mis... Dan moet je ook normaal doen met een fiets, en niet zo achterlijk hard gaan rijden... Je kunt ook wel de automobilist de schuld geven, maar dit is duidelijk een fout in de organisatie. Die had moeten berekenen en concluderen dat dit niet kon... En die wat plat ging, ja die heb dan maar ff pech.
Ik lig er niet wakker van, je doet het jezelf in principe aan om er zo op te gaan scheuren, en dan ook nog zo dicht bij elkaar.

Scania R420 6X2 J. De Kleijn BV Venlo / Walkro Group
Ik geef geen aandacht aan requests via PB. Gelieve hier rekening mee te houden!
- Davy.de.Fauw
- Lid
Ze rijden niet op aluminium, maar op carbon. Dat is erg licht, maar als je valt, heb je een probleem...
- Davy.de.Fauw
- Lid
Ja hoor. De volgende etappe is begonnen, en ja hoor, Gesink ligt op de grond.
- dafmaf
- Lid
- Contacteer:
Denk dat het een massasprint word, kopgroep leid met 46 sec.
Liever 6 klapjes dan 8 plofjes
- Davy.de.Fauw
- Lid
Vandaag een saaie etappe met een spannend einde. De kopgroep word teruggepakt, en meteen vallen gele trui drager Voeckler, groene trui drager Gilbert en nog 3 mannen aan. Ze houden lang stand, waarna Gilbert het in zijn eentje probeert. Ze worden allemaal ingelopen, waarna Cavendish de sprint lijkt te winnen, maar Greipel wint uiteindelijk. Hoogerland en Gesink hebben de dag overleefd.
Gisteren duel Cavendish-Greipel, in het voordeel voor Greipel.
Vandaag omgekeerd. Cavandish, zijn 3e zege in deze TDF, 18e zege in totaal (dacht ik)
Vandaag omgekeerd. Cavandish, zijn 3e zege in deze TDF, 18e zege in totaal (dacht ik)
- Davy.de.Fauw
- Lid
Kopgroep van 6 wordt op 4 km van de streep ingerekend, hier valt Boom aan, maar 2 km voor het einde wordt ook hij ingerekend. De sprint wordt vervolgens gewonnen door Cavendish, voor Greipel en Farrar. Cavendish neemt door de zege de groene trui over van Gilbert. Verder zijn er geen verschuivingen in het klassement.